Acest workshop de tip teambuilding, pornește de la sintagma binecunoscută în spațiul anglo-american „United we stand – Uniți suntem puternici”. O expresie folosită cel mai adesea pentru a inspira unitate și colaborare.
Ideea de bază este că unitatea în gândire și acțiune aduce rezultate superioare acționării individuale.
Peste acest principiu, aplicat echipei unui centru spa / wellness, așezăm fascinantul proces al construcției de brand.
Acest proces trebuie înțeles și asumat de întreaga echipă ca să poată conduce către rezultatele scontate: un Spa cu o identitate puternică și care se diferențiază vizibil în piața.
Un brand bine construit vine cu următoarele beneficii care contribuie la succesul și sustenabilitatea afacerii:
Acest workshop de o zi este gândit ca un exercițiu de echipă în trasarea, conturarea, reprezentarea și promovarea brandului Spa.
Workshop-ul se desfășoară fizic, la locația Spa-ului.
Formatul este flexibil și se poate adresa unor echipe / grupe mai mici sau mai mari, în funcție de specificitatea fiecărui spa / centru wellness.
Se folosesc metode interactive de integrare a părții teoretice în dezbateri, jocuri de rol, vizionări de materiale video relevante.
Durata: o zi – aproximativ 6 ore.
Număr maxim de participanți: 6 persoane
Rezultatul final este o echipă care acționează conștient, unitar și concertat în direcția consolidării brandului, a reprezentării lui cu succes în fața clienților existenți sau potențiali.
În plus, la finalul workshop-ului va rezulta într-un catalog de brand pentru centrul spa / wellness, catalog ce va cuprinde:
Participanții vor afla mai multe despre:
1. Audit de Brand
– Care este peisajul în care dorim să creștem brandul?
– Care sunt principalii competitori? La ce sunt cu adevărat buni competitorii noștri?
– Care ar fi oportunitățile de care trebuie să profităm?
2. Poziționare de Brand
– Cum ne percep clienții cei mai fideli?
– Cum ne definim poziționarea astfel încât să scoată în evidență punctele forte?
3. Identitatea de Brand
– Ecuația identității de brand = misiune, valori, elemente vizuale
– Coerența elementelor constitutive pentru brand
4. Buying personas
– Care sunt consumatorii / categoriile de consumatori pentru brandul nostru?
– Determinarea personalității de brand, a tone of voice-ul, a modalităților și canalelor de exprimare a personalității.
5. Mesaje de brand & storytelling
– Care sunt topicurile pe care dorim să le adresăm?
– Care sunt valorile pe care dorim să le transmitem?
– Cum ne dorim să perceapă publicul nostru poveștile de brand?