Programe de educație pentru excelența în Spa

Workshop de Branding

pentru Spa-uri & Centre Wellness

Acest workshop de tip teambuilding, pornește de la sintagma binecunoscută în spațiul anglo-american „United we stand – Uniți suntem puternici”. O expresie folosită cel mai adesea pentru a inspira unitate și colaborare. 

Ideea de bază este că unitatea în gândire și acțiune aduce rezultate superioare acționării individuale.

Peste acest principiu, aplicat echipei unui centru spa / wellness, așezăm fascinantul proces al construcției de brand. 

Acest proces trebuie înțeles și asumat de întreaga echipă ca să poată conduce către rezultatele scontate: un Spa cu o identitate puternică și care se diferențiază vizibil în piața.

De ce au nevoie centrele Spa, Wellness sau Balneo de un Brand?

Un brand bine construit vine cu următoarele beneficii care contribuie la succesul și sustenabilitatea afacerii:

  • Un număr din ce în ce mai mare de clienți ce caută unicitatea, exclusivitatea și care plătesc bine pentru asta. Acești clienți sunt mai predispuși să revină frecvent, să recomande centrul Spa prietenilor, și baza de clienți crește fără un marketing agresiv.
  • Lași concurența în urmă pentru că ieși pe piață cu ceva unic și specific, iar marketingul te costă mai puțin deoarece publicul știe că tu ești Centrul Spa care oferă acele meniuri unice.
  • Atragi personalul calificat și profesionist, deoarece acești oameni își doresc să lucreze în centrele  care își cunosc poziția în piață, știu ce oferă și care este punctul lor forte.
  • Un brand bine conturat îți permite să practici prețuri premium. Asta îți crește marjele de profit, îți permite să te extinzi, să oferi meniuri din ce în ce mai exclusiviste și să investești în educația personalului.
  • Tot brandul este cel care iese în față când vorbim de parteneriate și noi colaborări, de o bază de clienți loiali și încrezători care oferă stabilitate financiară și deschiderea de noi locații.

Cum se desfășoară Workshop-ul de Branding
pentru Spa-uri & Centre Wellness?

Acest workshop de o zi este gândit ca un exercițiu de echipă în trasarea, conturarea, reprezentarea și promovarea brandului Spa.

Brand Building = Team Building + Community Building

Workshop-ul se desfășoară fizic, la locația Spa-ului.

Formatul este flexibil și se poate adresa unor echipe / grupe mai mici sau mai mari, în funcție de specificitatea fiecărui spa / centru wellness. 

Se folosesc metode interactive de integrare a părții teoretice în dezbateri, jocuri de rol, vizionări de materiale video relevante.

Durata: o zi – aproximativ 6 ore.

Număr maxim de participanți: 6 persoane

Rezultatul final este o echipă care acționează conștient, unitar și concertat în direcția consolidării brandului, a reprezentării lui cu succes în fața clienților existenți sau potențiali.

În plus, la finalul workshop-ului va rezulta într-un catalog de brand pentru centrul spa / wellness, catalog ce va cuprinde: 

  • poziționarea, misiunea, viziunea 
  • categoriile de public țintă 
  • mesaje cheie, precum și elemente de personalitate de brand 
  • elemente de strategie de care întreaga echipă va fi conștientă și pe care fiecare membru le va putea integra în activitatea sa profesională.

Iată ce cuprinde Workshop-ul
UNITED IN BRAND WE STAND

Participanții vor afla mai multe despre:

  • Diferența dintre “a fi” (a exista cu un nume) și “a deveni” (a construi în permanență) – Ce înseamnă un brand în industria serviciilor wellness.
  • Cum se conturează misiunea și viziunea unui brand și care este importanța lor în stabilirea direcției de brand.
  • “Culoare și savoare” – De ce și cum diferențiem un brand astfel încât să-l facem memorabil.
  • Canvas-ul comunicării – lumini și umbre, focus și context – Care sunt și cum se pun în practică strategiile de brand building.
  • Posibile capcane sau provocări pe care le poate traversa un brand.

Structura concretă a conținutului

1. Audit de Brand

– Care este peisajul în care dorim să creștem brandul?

– Care sunt principalii competitori? La ce sunt cu adevărat buni competitorii noștri?

– Care ar fi oportunitățile de care trebuie să profităm?

 

2. Poziționare de Brand

– Cum ne percep clienții cei mai fideli?

– Cum ne definim poziționarea astfel încât să scoată în evidență punctele forte?

 

3. Identitatea de Brand

– Ecuația identității de brand = misiune, valori, elemente vizuale

– Coerența elementelor constitutive pentru brand

 

4. Buying personas

– Care sunt consumatorii / categoriile de consumatori pentru brandul nostru?

– Determinarea personalității de brand, a tone of voice-ul, a modalităților și canalelor de exprimare a personalității.

 

5. Mesaje de brand & storytelling

– Care sunt topicurile pe care dorim să le adresăm?

– Care sunt valorile pe care dorim să le transmitem?

– Cum ne dorim să perceapă publicul nostru poveștile de brand?

 

Trainer Workshop

Laura Hamzea
Communication & Branding Associate
Service & Communication Enthusiast. Pasionată de Service, în sensul cel mai pur, britanic, ospitalier, al cuvântului dar și de inițierea și creșterea de comunități, de dezvoltarea acelor concepte și proiecte care să aducă un plus de valoare celor cărora le sunt destinate. Parcursul ei profesional s-a conturat și îmbogățit în două mari zone – cea de Hospitality, în care a îndeplinit roluri de Comunicare și Marketing atât la nivel de hotel (Sheraton Bucharest) dar și de grup de hoteluri (Ana Hotels Grup), și cea de Educație, unde a coordonat activități de Customer Experience, Sales și Project Management (British School of Bucharest, International House Bucharest). “Educația este, pentru mine, cel mai înalt nivel de Service, de aceea îmi propun să mă implic în cât mai multe proiecte de acest tip, iar Spa Edu s-a ivit ca o minunată oportunitate în acest sens.”
Vezi mai multe

Dacă îți dorești ca Spa-ul tău să aibă acel CEVA unic pe care clienții îl caută și îl apreciază, atunci înscrie-te împreună cu echipa de management:

Workshop Branding
6250 lei + TVA

Workshop-ul de Branding pentru Spa-uri & Centre Wellness îți oferă oportunitatea să aduci echipa împreună, să construiți împreună o identitate puternică cu care să ieșiți în evidență pe piața Spa.

 

În plus un Brand bine conturat pentru centrul tău Spa atrage clienții fideli și crește marjele de profit.

Sponsorii datorită cărora putem să le oferim cursanților un preț promotional și o grilă generoasă de reduceri și care, prin contribuția lor, susțin financiar procesul de acreditare a nomenclatoarelor de meserii și a standardelor ocupaționale pentru domeniul Spa în România:

Sponsori

Parteneri educaționali

Parteneri media

Parteneri

Autentificare

Nume utilizator *
Parola *