/
/
Cel mai eficient exercitiu de Yoga Face pentru zona ochilor

Cel mai eficient exercitiu de Yoga Face pentru zona ochilor

Ultima actualizare în 07 Apr 2023
|
Yoga Face pentru zona ochilor

Yoga Face pentru zona ochilor. In continuarea exercitiilor de Gimnastica faciala pentru frunte, pometi, buze, gat astazi iti voi oferi cateva tehnici de gimnastica faciala eficiente pentru ridurile din jurul ochilor si pentru corectarea cearcanelor.

Dar inainte sa-ti explic aceste exercitii, am placerea sa te invit la un eveniment anti-aging gratuit, online, pe platforma Zoom.

De ce sa facem exercitii de gimnastica faciala?

Gimnastica pentru ochi:

  • previne ridurile
  • trateaza in mod natural cearcanele,
  • iti permite sa scapi de oboseala, stres,
  • sa antrenezi anumite grupe de muschi din jurul ochilor.

Exista in jur de 20 de muschi faciali impotanti. Odata cu trecerea timpului, si din cauza expunerii prelungite la soare, dar si unui lifestyle total neadecvat, muschii faciali slabesc si devin tot mai fragili.

Asa apar cutele adanci care se formeaza la coada ochiului, dar si subtierea considerabila si pierderea de fermitate din zona ochilor.

De aceea ar fi bine sa acordam muschilor faciali cel putin tot atata atentie cat acordam pentru muschii spatelui sau ai bratelor.

Multe vedete incurajeaza gimnastica faciala ca si o rutina zilnica de ingrijire constanta pentru un ten perfect.  Pentru ca afecteaza destul de mult aspectul fetei noastre, este firesc sa depunem eforturi importante  pentru prevenirea lor.

Realizand doar cateva miscari zilnice ne putem imbunatati considerabil chipul. Vom putea atenua anumite imperfectiuni ale tenului in mod natural si fara activitati costisitoare.

Ai nevoie doar de o oglinda, un ten proaspat curatat si maini curate.

Exercitiul de gimnastica faciala prezentat pentru zona ochilor este foarte simplu si este are un impact major in netezirea ridurilor si pentru atenuarea cearcanelor.

Yoga Face pentru zona ochilor – descriere exercitiu:

(vezi video de la sfarsitul articolului) Pune-ti degetele aratatoare de la maini, la coltul exterior al ochilor. Tragem usor de piele catre tample, strangand bine ochii timp de 4-5 secunde, apoi ii deschidem si asteptam cateva secunde. Incepem din nou. Pozitia ta este dreapta, spatele drept, privirea inainte.

Repeta exercitiul de circa zece ori, facand o pauza de cateva secunde  intre o repriza si alta.

Pentru ca exercitiile sa aiba rezultate satisfacatoare, este important ca ele sa fie practicate regulat, zece minute dimineata cat si seara.

Astept feedback-ul vostru si spor la exercitii! In 2 zile iti voi arata o miscare de auto-masaj pentru inlaturarea cearcanelor si atenuarea ridurilor din zona ochilor. Si nu uita ca te astept la urmatorul eveniment anti-aging gratuit, online, pe Zoom. Inscrie-te aici.

Cu drag,

Ana

Ana Ciobanu, Expert estetica faciala anti-aging

NOU: Invata sa-ti faci o Cura Anti-Aging la tine acasa! Participa gratuit la evenimentul anti-aging pe care-l organizam online (in limita locurilor disponibile din platforma Zoom) pentru doamnele din comunitatea despreSpa.ro!

Vei invata de la Ana Ciobanu, expert estetica faciala anti-aging, miscarile masajului facial anti-aging – cu efect de lifting, combinat cu miscari de gimnastica faciala si miscari de modellage facial. Te asteptam la evenimentul gratuit: https://desprespa.ro/anti-aging/ 

Cu drag,

Wello

Explorator Wellness Virtual

Email: office@desprespa.ro
Ți-a plăcut? Probabil le-ar plăcea și cunoștințelor tale. Dar nu putem ști dacă nu dai share, nu? 😊
Wello

Wello

Explorator Wellness Virtual

Hai în comunitate!

Prenume
Mail

Articole similare

Autentificare

Nume utilizator *
Parola *