Celebrul brand fashion Versace a intrat, de curând, pe piața ospitalității, unde activează deja cu două hoteluri de lux, cel mai recent inaugurat fiind cel din provincia autonomă Macao.
Peste 2,5 milioane de mozaicuri realizate manual de artizani milanezi sunt expuse în zonele publice ale hotelului, alături de o explozie de embleme Versace, inclusiv capul legendar al Meduzei, motivul geometric Greca și imprimeul Barocco.
continuă această estetică luxoasă italiană, dar incorporează și un element local, crizantema, care a fost adăugat în decorul podelelor, al pereților, al pernelor, suporturilor pentru pahare și chiar în ceaiul detoxifiant servit în zona de primire. Floarea simbolizează sănătatea și atrage vizitatorii chinezi, care reprezintă deocamdată majoritatea oaspeților.
Candelabrele Lasvit, cu nuanțe calde de chihlimbar, luminează recepția spa-ului, completând marmura italiană și mobilierul din piele roșie. Complexul spectaculos de piscine, parțial realizat de Barr + Wray, care a contribuit la proiectarea tuturor zonelor umede ale spa-ului, este, fără îndoială, un element distinctiv. Coridorul care duce la spa este decorat cu ilustrații reprezentând modelele Versace îmbrăcate în rochii create exclusiv de Casa Versace pentru hotel.
Conceptul de wellness Versace are în centru experiența hammam-ului, reinterpretată în stil italian, și terapii cu influențe mediteraneene bazate pe produsele Frame Cosmetics. Acestea folosesc ingrediente naturale cultivate în Parcul Național Pollino din sudul Italiei și sunt incluse în tratamente personalizate pentru spa-ul Palazzo Versace.
Pentru vizitatorii spa-ului, aceasta înseamnă o experiență mediteraneană distinctivă, cu ritualuri hammam care includ exfoliere cu semințe de măsline zdrobite, sare de mare mediteraneană și ierburi organice precum neroli și lavandă. Chiar și parfumul distinctiv al spa-ului evocă o grădină mediteraneană cu arome de salvie.
Cei care aleg ritualurile corporale – semnătură au acces gratuit la o zonă umedă care include o saună, baie de aburi, piscină de imersie și fântână de gheață, toate completând hammam-ul decorat cu mozaicuri inspirate de imprimeul Tresor de la Mer al Versace.
Fiind singurul hotel proiectat exclusiv de legendarul creator de modă, The Karl Lagerfeld poartă amprenta sa la fiecare colț. Deși nu a apucat să vadă hotelul finalizat, echipa sa, condusă de Caroline Lebar, vicepreședinte senior de imagine și comunicare, a dus la bun sfârșit viziunea sa după dispariția sa neașteptată în 2019.
Spa-ul intim de 720 mp de la The Karl Lagerfeld, situat strategic la etajul al treilea, oferă un spațiu privat, cu o recepție luxoasă decorată în auriu și o piesă de artă din jad de 2,1 metri, inspirată de una dintre centurile designerului.
Echipa spa-ului confirmă că Lagerfeld a fost direct implicat în fiecare detaliu, de la alegerea panourilor brodate din mătase și brocart până la perdelele lanțurilor metalice din camerele de relaxare. Uniformele personalului, parfumurile, lenjeriile, mobilierul și chiar aranjamentele florale au fost atent selectate conform viziunii sale.
Tratamentele oferite includ terapii de la 111SKIN, aduse pentru prima dată în Macao, cu măști antiinflamatoare din aur roz și seruri combinate cu cristale de cuarț roz sau pietre crioterapeutice. Tratamentele vizează pigmentarea pielii, imperfecțiunile și oferă opțiuni speciale pentru bărbați.
Spa-ul include, de asemenea, o sală de sport cu sesiuni de yoga și antrenamente personale, precum și două piscine superbe. Piscina interioară aduce o notă de art deco, cu coloane din piatră sculptată și un bar în formă de poartă a lunii, păstrând fidelitatea brandului Karl Lagerfeld.
Ca o notă finală, vizitatorii primesc cărți de colorat cu schițele designerului, inclusiv una cu pisica sa celebră, Choupette.
Sursa: spabusiness.com
Explorator Wellness Virtual