Vrei sa îți crești încasările și profitul în spa prin vânzările de retail?           

Învață rapid, într-un program concentrat!

Pe plan international vanzarile de produse retail reprezinta in medie 30% din Cifra de Afaceri a unui centru Spa.

In spa-ul tau, cat % din venituri reprezinta vanzarile de produse retail?

Te-ai întrebat vreodată de ce Spa-ul tău nu stă bine deloc la capitolul vânzărilor de produse cu amănuntul?

Sunt multe provocari in vanzarea de produse retail:

1. Te-ai întrebat oare de ce angajații nu fac din ceea ce vrei tu să facă și anume să recomande clienților produse pentru after-care ?

2. Produsele din retail nu prea se vând de la sine, oare de ce ?

3. Nu ai un brand de beauty care să te reprezinte ?

4. Calitatea vănzarilor devine inconsistentă…ce soluție ai ?

5. Angajații devin beligeranți și tot ei doresc un comision mai mare atunci cănd le ceri sa se axeze pe vănzarea produselor.

6. Angajații nu dau dovadă de inițiativă, iar tu te întrebi de ce numai tu trebuie să fii inovator cănd vine vorba de promoții de retail.

7. Clienții nu se întorc in spa-ul tău in schimb auzi că la alții partea de retail funcționează ca pe roate.

8. Echipa ta nu cunoaște strategii si tehnici de vanzare in spa? nu este vina lor...

9. Dar reticența terapeutilor de a nu vinde, de unde vine oare?

10. Brandul de produse furnizor nu te susține in organizarea de traininguri specializate si in logistica vanzarilor?

Noi îti oferim raspunsurile si soluția așteptată prin acest curs online de Spa Retail Management personalizat și pliat pe nevoile tale precise.

Prezentare generală - Curs online de Spa Retail Management

Nu este un secret faptul că aproape toate centrele spa oferă produse de vânzare cu amănuntul, in schimb câte dintre ele sunt cu adevarat profitabile? Un tratament tipic spa poate produce până la 45% profit brut pe serviciu. În schimb vânzarea unui produs de retail poate produce până la 60% profit brut, de aici putem concluziona quintesența unui plan strategic de vănzare.

Se spune că trebuie să te naști cu abilitatea de a vinde. Eu nu sunt de acord, consider că fiecare dintre noi e capabil să vândă ceva, fiecare în felul lui. Iar acest lucru se datorează educației sau lipsa educației de care a avut parte, fie ea formală de spa manager sau informală.

Am descoperit că a vinde poate fi și o artă și o știință în același timp. Și pentru asta ai nevoie de timp si cunostințe relevante sa-ți dezvolti abilitățile tehnice dar si cele de comunicare.

"Creșterea vânzărilor cu amănuntul poate și va avea un efect profund asupra creșterii, profitabilității și longevității spa-ului vostru." - Asociația Day Spa, Spa și Wellness Retail Sondaj

"Un client care cumpără două sau mai multe produse spa are o rată de revenire in acelasi spa de 80%," potrivit ISPA.

Acest curs interactiv pregătește managerii care aspiră să conducă un spa de succes, incluzănd ca centre de profitabilitate puncte de vânzare cu amănuntul, de vânzare a produselor de infrumusețare și de sănătate. Studenții învață despre:

  • prețurile de selecție a mărfurilor,
  • strategii de comisionare și motivare a angajaților,
  • tehnici de vănzare,
  • indicatori cheie de performanță,
  • inventar
  • merchandising vizual.
Această imagine are atributul alt gol; numele fișierului este Imagine12-1024x75.png

Scop

În ziua de azi, fără vânzări nu ne mai putem descurca, iar in centrele spa situația nu este deloc diferită, de aceea am decis să lansez un curs online de Spa Retail Management adresat tuturor care au nevoie să:

  • Consolideze relatiile cu clientii spa-ului prin recomandarea corectă a produselor.
  • Învețe cum să vândă mai mult cu mai puțin efort aplicabil pentru toată echipa din spa.
  • Descopere un sistem dovedit pas cu pas pe care îl folosesc vânzătorii de elită pentru identificarea, angajarea și închiderea unor perspective de probabilitate ridicată, astfel încât să poți face mai mulți bani, să pierzi mai puțin timp cu oamenii nevandabili și să te bucuri de o vânzare de succes.
  • Asimileze tactici de vănzare special create mai ales pentru cei care sunt noi în acest domeniu; iar pe tine te va ajuta foarte mult, cel care ești timid sau introvertit.
  • Învețe ceea ce funcționează în spa cu perspectivele de azi. Ce funcționează acum.

 Structura - Curs online de Spa Retail Management

  • Acest curs se desfăsoară online, pe platforma Zoom, pe parcursul a doua zile consecutive.
  • Cursul va dura 8 ore in total, 4 ore/fiecare zi
  • Se vor oferi materiale de suport
  • Cadou special - in plus față de curs fiecare participant are posibilitatea să beneficieze de o discuție one-to-one cu Larisa Marinica.
  • Locurile sunt limitate.
Această imagine are atributul alt gol; numele fișierului este Imagine11-1024x121.png

Curs online de Spa Retail Management. Cine te va invata? 

Larisa Marinica

Cu o experiență de peste 18 ani in domeniul spa si wellness in 8 țări străine, Larisa Marinica este speaker și specialist de talie mondială la evenimentele, convențiile și premiile cele mai importante din lumea spa-ului si a wellness-ului.

Contribuie cu generozitate, pasiune și energie creativă la piața internațională de spa ea fiind kinetoterapeut de profesie, de-a lungul carierei a deținut diverse roluri importante, precum terapeut, manager spa, director, speaker, membru al juriului la Premiile spa, si ulterior profesoară de Hatha yoga Larisa activând in Iordania, Scoția, Dubai, Insula Canalului, Grecia, Turcia, România, Elveția, Egipt etc.

In plus față de specializările ei pe parte de spa business și managemenet expertiza și abilitățile de wellness i s-au dezvoltat lucrând cu branduri premium cum ar fi Marriott, Starwood, Jumeirah, Swissotel, Fairmont / Accor, Four Seasons. Au format-o in primul rând ca specialist dar mai ales ca om caruia îi pasă de oameni si de sănatatea lor.

Dat fiind faptul că Larisa are un stil aparte de a preda prin dăruire, natural si pe înțelesul tuturor ea a fost aleasă să conducă seminarul de specializare pe spa management din cadrul BUSINESS AND HOTEL MANAGEMENT SCHOOL – LUCERNE (BHMS) și SHMS din Glion, Elveția.

In prezent, s-a intors in Romania, și isi dedică timpul in exclusivitate propagând ideea de sănătate prin yoga, terapii wellness dar mai ales contribuie la primul Program Pilot de Mentorship din Romania.

Motto-ul ei personal este: ”Aleg să-mi trăiesc viața prin bunătate, învățare, dăruire și inspirație… restul este divinitate”.

Ce spun participantii de la Cursul online de spa și wellness management, trainer Larisa Marinica:

Andrada Soarice, SPA Manager Herculum SPA, Afrodita Resort & SPA, Baile Herculane:

"Am urmat un curs de specializare in Spa Management, cu Larisa Marinica, pe final de 2020. Pe langa faptul ca a fost 'perfect timming', intr-o perioada in care ai nevoie mai mult ca oricand de ghidaj si elemente, viziuni, perspective noi pentru reinventarea afacerii tale, dar si a ta ca profesionist... am avut ocazia sa cunosc un om extraordinar, de la care am savurat fiecare invatatura si moment petrecut impreuna!

Abordarea ei este extrem de practica, strategica si business oriented si cu toate astea nu pierde din vedere nici o clipa frumusetea scopului principal: sanatatea si calitatea vietii traite... wellness!

Inca din timpul cursului am inceput sa aplic diverse invataturi care s-au dovedit a fi foarte practice:

Printre multe altele am adaptat un stil de management mai potrivit echipei mele, dupa recomandarile ei, cu rezultate imediate.

Am reusit sa crestem vanzarile pe retail prin abordarea unor idei noi si conturarea unui plan de marketing si vanzari mai bine corelat cu realitatile noastre. De asemenea, trecand prin acest curs, am invatat cum sa eficientizam la maxim programatorul de masaje, astfel incat sa rezervam tratamente wellness intr-un mod cat profitabil!

Larisa te invata pe langa toate acestea si cum sa raspunzi si sa solutionezi diferite problemele pe care le intampini cu clientii – super customer care, dar si cu angajatii, la modul cel mai punctual (ca si cum ar fi fost si ea de fata in acele momente).

Ofertele de specializare si perfectionare ca manager spa, sunt destul de modeste in tara noastra si dezvoltarea pietei spa din ultima vreme, tinde sa ne-o ia inainte, de cele mai multe ori! Sa fii om de spa, este diferit si special.

Consider o mare oportunitate pentru orice lider, organizarea cursului de specializare in managementul SPA, cu Larisa A. Marinica, fiindca reuseste sa insereze elementele cele mai importante, la standarde internationale, intr-un timp optim!

Iata, daca vrei, reteta succesului!

Felicit initiativa Ioanei Marian si sunt convinsa ca in acest mod se poate forma o baza solida de specialisti de care un domeniu asa complex, are atata nevoie!

Multumesc! "

Casiana Ostace, Director de Marketing, Club Apollo, Baile Sarate, Mures:

"Consider ca acest curs a fost cea mai buna investitie pe care o puteam face in noi.

Nu doar ca ne-am creat o baza teoretica solida cu privire la conducerea si functionarea unui centru SPA modern, dar din fiecare modul parcurs vom putea transpune in practica ideile impartasite de Larisa.

A fost un curs complet si complex, imbogatit cu experienta pe care Larisa o are in domeniul wellness"

Preț Curs online de Spa Retail Management

Pret standard: 375 EURO +TVA

Partenerii despreSpa.ro beneficiază de 20% reducere din prețul standard

PRET SPECIAL pentru editia din 28 si 29 Mai 2021: 299 EUR + TVA. Partenerii despreSpa.ro beneficiaza de pretul de 240 EUR + TVA pentru aceasta editie.

Curs online de Spa Retail Management - Pentru inscrieri contacteaza-ne la: office@despreSpa.ro

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x

Te ghidam catre experientele spa & wellness care ti se potrivesc: