/
/
Xponential achiziționează al 11- lea brand și se extinde în domeniul sănătății metabolice prin Lindora

Xponential achiziționează al 11- lea brand și se extinde în domeniul sănătății metabolice prin Lindora

Ultima actualizare în 08 Jun 2024
|

metabolic health final

Xponential Fitness a achiziționat brandul de sănătate metabolică Lindora, ca a unsprezecea marcă a sa, de la Solis Capital Partners și Innovate Partners.

Această mutare marchează prima incursiune a companiei în piața managementului greutății și răspunde cererii tot mai mari a consumatorilor pentru soluții de sănătate holistică.

Xponential a declarat că se așteaptă ca piața sănătății metabolice să depășească 400 de miliarde de dolari până în 2030, în timp ce Global Wellness Institute estimează piața de Mâncare sănătoasă, Nutriție și Pierdere în greutate la 1.079 de miliarde de dolari în 2022, față de 911 miliarde de dolari în 2019, conform celor mai recente date și analize din sector, Global Wellness Economy Monitor 2023.

CEO-ul Anthony Geisler, a declarat „Am admirat de mult abordarea integrată a Lindora în privința sănătății metabolice, combinând eficient abordările comportamentale cu cele mai recente descoperiri medicale, de la medicamente pentru pierderea în greutate la terapia de substituție hormonală și hidratare IV”.

Se așteaptă ca tranzacția să se finalizeze la începutul anului 2024, când toate clinicile Lindora vor deveni locații de franciză Xponential, iar marca va fi francizată la nivel național și global.

CEO-ul Lindora, Colleen Lewis, așteaptă cu nerăbdare următoarea fază de creștere: „Această colaborare va permite Lindora să devină una dintre primele nume în managementul metabolic medical, și suntem entuziasmați să împărtășim ceea ce a fost eficient în obținerea rezultatelor remarcabile pentru clienții noștri valoroși cu publicul de pe întregul mapamond.”

Lindora a fost înființată în 1971 de Dr. Marshall Stamper, care i-a ajutat pe clienți să slăbească folosind o dietă ketogenică. Lindora a crescut si a devenit unul dintre principalele centre de gestionare a pierderii în greutate din SUA.

În 2019, compania a intrat și pe piața wellness-ului cu lansarea a șase Speciality Wellness Shots proprii, furnizând vitamine esențiale și aminoacizi. Linia a fost proiectată de CMO-ul Lindora, Dr. Amy Lee.

Compania a lansat, de asemenea, o variantă de abonament, oferind programe de pierdere în greutate începând de la aproximativ 3 dolari/zi, făcând-o potrivită pentru modelul de afacere din ce în ce mai solid al Xponential.

Programele Lindora includ sfaturi privind pierderea în greutate și dieta, precum și exerciții și gestionare a stresului pentru tratarea oamenilor în mod holistic. Compania avea anterior 34 de locații și este în prezent listată la 31.

Cele zece mărci existente ale Xponential, printre care se numără Barre, CycleBar și Club Pilates, sunt toate concepte de fitness boutique, așa că această mutare reprezintă o direcție diferită, dar logică și sinergică, pentru companie.

Sursa:  spabusiness.com

Cu drag,

Wello

Explorator Wellness Virtual

Email: office@desprespa.ro
Ți-a plăcut? Probabil le-ar plăcea și cunoștințelor tale. Dar nu putem ști dacă nu dai share, nu? 😊
Wello

Wello

Explorator Wellness Virtual

Hai în comunitate!

Prenume
Mail

Articole similare

Autentificare

Nume utilizator *
Parola *