World Spa este rezultatul unei schimbări neașteptate de planuri.
Sperând initial să poata achizitiona un spa existent de 10.000 de metri pătrați în faimosul cartier Brooklyn din New York, un grup de dezvoltatori a petrecut câțiva ani călătorind și cercetând spa-uri din întreaga lume. Când oportunitatea vânzării nu s-a concretizat, grupul a decis să creeze propriul centru spa pe un teren invecinat, pentru care deja dețineau dreptul de închiriere – întâmplător, era vorba de un parc de mașini dezafectat.
Aproape o decadă mai târziu, World Spa, un complex de băi urbane cu trei etaje și o suprafață de 50.000 de metri pătrați, oferă relaxarea mult dorită în orașul care nu doarme niciodată.
În centrul World Spa se află una dintre cele mai mari facilități de baie hidrotermală mixtă din zonă, oferind experiențe din întreaga Europă, Orientul Mijlociu și Asia.
Gama largă de experiențe termoterapeutice oferite de World Spa la prețuri dinamice, ce variază între 89 și 188 de dolari americani pe zi, include un hamam marocan, un hamam turcesc, două băi rusești, o saună pentru evenimente / happenings, o saună cu lut și fân, o saună cu infraroșu și o saună cu arome. Oaspeții pot, de asemenea, să se răcorească într-o cameră cu zăpadă și să se bucure de inhaloterapie intr-o o cameră cu sare himalayană.
Marea diferență față de alte spa-uri, conform declarațiilor Directorului General Lenny Vays, este că „abordarea World Spa permite oamenilor să socializeze între ei”. Zonele de tratament sunt destinate liniștii, dar zonele publice permit socializarea intre vizitatori.
Un alt element distinctiv al World Spa, spune Vays, este oferta sa gastronomică, cu selecții internaționale deosebit de apreciate. Locația are trei restaurante cu o capacitate totală de peste 330 de persoane, conduse de bucătarul cu stea Michelin, Shaun Hergatt.
După ce ajustările conceptului și pregătirile vor fi complete și vor putea evalua pe deplin ce funcționează bine și ce trebuie eliminat, Vays se așteaptă ca World Spa să înceapă să obțină un randament al investiției încă din acest an. Cu un început atât de promițător, nu este deloc surprinzător să aflăm că grupul de proprietari are planuri să ducă acest model în mai multe orașe din America.
Explorator Wellness Virtual