/
/
Vrei o echipă productivă? Iată soluția!

Vrei o echipă productivă? Iată soluția!

Ultima actualizare în 18 Nov 2024
|

Bannere cursuri traineri cu sponsori

Gândește-te în ce fel afectează echipa, profitul și business-ul în general, lipsa de instruire a unui singur om care se află într-un punct cheie în afacere.

Lipsa de instruire  a unui Recepționer Șef, Terapeut Șef sau Manager

afectează toți oamenii care sunt coordonați de acesta 

… și nu numaiiar lucrurile vor arăta cam așa:

 

  • Obiective neclare, neînțelegeri și o atmosferă de lucru tensionată.
  • Managerul nu reușește să recunoască și să folosească potențialul fiecărui membru al echipei, iar acest lucru scade moralul și productivitatea echipei, ceea ce duce la rezultate mai slabe decât ar putea fi.
  • Alegeri neinspirate în privința alocării resurselor, pierderi financiare și de timp.
  • Incapacitatea de a aborda situațiile dificile într-un mod constructiv.

 

Abby Lewis, Senior Product Manager pentru Harvard Business Review Corporate Learning spune că doar 39% dintre manageri oferă feedback regulat cu privire la performanță sau abilități și doar 38% efectuează verificări periodice ale angajatilor.

 

  • Oamenii din echipă vor căuta alte oportunități în alte centre sau în alte piețe

Potrivit Gallup, 51% dintre angajați părăsesc un loc de muncă din cauza unui management deficitar.

Pe de altă parte, când un manager își începe cariera cu un minim de instruire

lucrurile arată cam așa:

  • Așteptările sunt transmise clar, conflictele au soluții benefice și atmosfera de lucru este armonioasă.

Potrivit SHRM, 69% dintre angajați rămân într-o companie mai mulți ani dacă au experimentat o integrare armonioasă.

  • Echipa primește feedback constructiv și se sprijină creșterea profesională a echipei, lucru care contribuie la reducerea fluctuației de personal.

Practic nu vei face parte din cei 87% (dintre companii) care spun că retenția personalului este o prioritate critică.

  • Deciziile sunt bazate pe fapte și date, în locul unor decizii impulsive sau subiective. 
  • Resursele financiare, de timp și de personal sunt administrate strategic spre beneficiul clienților, al personalului și al business-ului în general. 
  • Construirea unei reputații bune cu o etică profesională și transparență ceea ce va menține o atmosferă de încredere.

 

Investește timpul și banii necesari în formarea și dezvoltarea unui minim de cunoștințe de management dacă ai în echipă un Recepționer Șef, Terapeut Șef sau Manager.

Astfel vei avea „dividende” în implicarea angajaților, performanță și profit în business.

 

Acest minim de cunoștințe îl poți obține acum prin cursul:

First Time Manager

 

Cursul durează 2 săptămâni și începe Miercuri, 27 Noiembrie. Se încheie pe 11 Decembrie cu o sesiune de Q&A.

Primești acces la platforma SpaEdu unde găsești suportul de curs, faci exercițiile înainte de curs, iar la final vei preda un proiect.

Un program unde vei fi transpus în rolul unui manager responsabil

Acest lucru te va pregăti pentru următorii pași în evoluția ta și poți să faci diferența între o strategie ce aduce câștiguri pe termen scurt sau pe termen lung.

Când ai un manager care gândește pe termen lung, ai un aliat în creșterea business-ului.

 

Iată ce se învăța, pe scurt, în First Time Management

  • Cum să definești responsabilități măsurabile pentru diversele roluri din Spa
  • Cum să gândești și apoi să implementezi checklist-uri, proceduri și SOP-uri astfel încât echipa chiar să le respecte
  • Cum să stabilești obiective SMART pentru echipele pe care le coordonezi
  • Cum să faci interviurile de angajare
  • Când și cum să oferi recompense, dar și avertismente constructive
  • Cum și când să faci evaluările de performanță
  • Cum să gestionezi cazurile de hărțuire

 

Detalii AICI

 

În cadrul cursului First Time Management ai parte de 1 sesiune Live de 3 ore alături de Ciprian Giurgiu + sesiunea de Q&A de la finalul cursului.

Ciprian este expert în conducerea operațiunilor Spa de lux în diverse țări, inclusiv Emiratele Arabe Unite, Qatar, Austria, Turcia, Azerbaidjan și România.

S-a specializat în gestionarea serviciilor de Spa de înaltă calitate, implementarea programelor inovatoare de wellness și crearea unor experiențe de neuitat pentru clienți.

A lucrat pentru mărci de ospitalitate de renume internațional, precum Ritz Carlton, Six Senses, Intercontinental, Anantara și Sheraton, aducând un plus de valoare prin expertiza sa în servicii de top.

 

La prețul de lansare, cursul costă mai puțin decât un ritual Spa: doar 100 EUR + TVA.

Important: Dacă ești partener despreSpa.ro ai un discount suplimentar de 10% cu codul: despreSpa2024

 

Și dacă vii cu colegii primești încă o reducere:

  • 3% pentru înscrierea a minim 2 persoane
  • 5% pentru înscrierea a minimum 3 persoane
  • 10% pentru înscrierea a minimum 6 participanți

 

Mă înscriu la Curs

First Time Management este un curs tip capsulă, care:

  • Poate fi implementat rapid.
  • Este o soluție simplă la o nevoie obligatorie.
  • Proiectul final este personalizat în funcție de nevoile centrului tău.

 

Îi așteptăm cu entuziasm pe cei mai tineri manageri din piața Spa, să-i aducem într-un context de performanță pentru Spa-urile în care lucrează, ceea ce va impacta pozitiv întreaga piață Spa din România!

Cu drag,

Wello

Explorator Wellness Virtual

Email: office@desprespa.ro
Ți-a plăcut? Probabil le-ar plăcea și cunoștințelor tale. Dar nu putem ști dacă nu dai share, nu? 😊
Wello

Wello

Explorator Wellness Virtual

Hai în comunitate!

Prenume
Mail

Articole similare

Motiv respingere *

Autentificare

Nume utilizator *
Parola *