– Educatie avansata pentru terapeuti : intereseaza-te daca brandul pe care il alegi ofera seminare de retail pentru produse, cursuri de terapii, prezentari pentru toate produsele si ritualurile nou introduse.
– Strategie pas-cu-pas pentru retail : de la modul in care marfa este prezentata pe raft la profilul cumparatorului, vendorul te poate ajuta. Pentru asta, trebuie ca el sa aiba deja aceasta strategie pusa la punct. Solicita training, brosuri de prezentare a produselor, mood board pentru aranjarea produselor, intreaba cand va fi lansat o noua gama de produse.
– Programe de Marketing si PR : parteneriatul cu vendorul este deosebit de benefic in ceea ce priveste campaniile tale; de la flyere la lansare de produse si demonstratii de ritualuri , vendorul te poate sustine si ajuta.
– Incentive pentru comenzi : in functie de volumul de cumparaturi distribuitorii ofera incentive fie sub forma unor extra produse, fie sub forma unor cadouri , fie ca discount. Negociaza acest aspect.
– Programe de evenimente si Sampling : fie ca ai o petrecere de 8 Martie sau o lansare de produs intr-o alta locatie decat spa-ul tau, vendorul poate participa. Trimite-i acestuia calendarul tau astfel incat acesta sa poata veni cu sugestii.
Oana Manole
Spa Consultant -Spa D´Ór Consulting
www.spador.ro
Tel : 0721070392
Explorator Wellness Virtual