O camera de masaj mult prea mica aflata in interiorul unui spatiu care serveste ca si zona de relaxare dupa o sauna, nu are nici un sens. Daca este de apreciat ca-ti poti complimenta serviciile spa oferite cu vestiare sau cu zone pentru agua activitati, in cazul in care nu dispui de spatiu suficient, mai bine renunta la ele. Efortul de a separa zonele uscate de cele umede trebuie sa fie maxim. Un studio fitness aflat in imediata vecinatate a camerelor de tratament este neinspirata. Din pacate, sunt prea multe exemple.
De la crearea unor spatii prost dimensionate, la camere umede care vor inunda nu numai o pardoseala, dar orice aspect al Spa-ului tau, vine nevoia de a avea un plan facut de un profesionist. Chiar daca ai un arhitect in care te increzi, pune-l in echipa cu un inginer si un profesionist spa, el stie exact ce se intampla in spatele usilor inchise. Tratamente care nu sunt atractive pentru segmentul tau de piata sau pentru care stafful are nevoie de training prea scump si permanent sunt, de asemenea, greseli comune.
Daca nu-i lasi pe potentialii vizitatori sa afle despre spa sau nu le reamintesti despre el in permanenta, ei nu o sa-l foloseasca si aceasta nu iti va aduce un profit.
Cum iti calculezi necesarul de personal incat sa-ti maximizezi profitul in spa? Si, daca nu ai permite unei receptionere care nu stie sa inoate sa-ti conduca programul de aqua aerobic, atunci de ce ai permite unui, sa zicem, farmacist sau specialist IT sa-ti managerieze Spa-ul?
Spa-urile sunt investitii pe termen lung si trebuie sa asteptati 2 sau 3 ani pentru castiguri substantiale. Daca nu poti asigura functionarea facilitatilor in care ai investit pana cand obtii un profit rezonabil, nu deschide un Spa.
Maria Rendes – Spa Consultant Colaborator
SPARTNER- The Wellness Consultants
0727 912 653
www.spartner.es
Spa Consultant Colaborator