“Sa oferi de toate pentru toti”, in loc de ceva pentru cineva anume.
Spa-urile trebuie sa-si defineasca clar propriul rol pe piata, sa-si dezvolte o identitate clara si sa raspunda unor nevoi bine conturate. Aceasta inseamna, in alte cuvinte, sa detina un spatiu in mintea consumatorului. Economistii ar spune, cred, nisa echivaleaza cu imbogatirea. Chiar intr-un spatiu insuficient, sunt spa-uri care se intrec in a oferi laolalta cele mai “trendy” proceduri medicale, piscine si saune inghesuite printre linii de produse hi-tech si altele organice, mai luxurioase sau mai putin, abordari stiintifice, dar si holistice deopotriva, proceduri mai scumpe sau mai ieftine, sa fie pentru toti, terapii complementare din toate cele patru colturi ale lumii sau terapii “must have”, elemente de thalasso sau balneo, dupa caz, tratamente anti-imbatranire, dar si pentru sportivi etc. Pentru potentialul consumator, devine o adevarata aventura sa navigheze in menu-ul unui asemenea spa ce se dovedeste intotdeauna ultracomplicat. Iar un asemenea spa va realiza curand ca “ceva nu merge”.
3. “Mai scump inseamna neaparat mai bun”- fara a corela insa produsul oferit si cu o calitate a serviciilor. Oamenii fac diferenta intre un serviciu veritabil si unul mai putin de dorit. Investitia in egala masura in resursa umana, precum in facilitati sau produse, e cruciala pentru succesul oricarui business si in particular cand vorbim de industria spa, care ofera experiente atat de personale.
Maria Rendes – Spa Consultant Colaborator
SPARTNER – The Wellness Consultants
0727 912 653
www.spartner.es
Spa Consultant Colaborator