Revin, asa cum am promis in articolul anterior, cu celelalte cinci Top 10 Spa Trenduri in 2012, anuntate de SpaFinder Wellness.
O sa argumentati ca nu este nimic nou. Spa-urile au folosit insa sunetul, muzica, culoarea si lumina, in trecut, ca ambient doar. In prezent, acestea devin “principalul eveniment” si sunt menite sa ne ajute sa ne relaxam mai repede, ne curata energiile blocate si usureaza durerile, etc. Cateva dintre noile aplicatii sunt bazate pe „medicina de vibratie”, concept conform caruia diferite sisteme (organe) ale corpului nostru vibreaza la diferite frecvente. In timp ce stiinta suporta aceste abordari si cocktailurile de sunet / muzica / lumina / culoare oferite de spa-uri, mai putin se stie despre rezultatul net al acestora. Insa un lucru este clar, merita incercat!
Un nou trend numit „glambition” pare sa completeze „wellness” a ultimilor ani in spa-uri, prin accentul pe frumusete si aspectul exterior. „Glamour” devine mai accesibil si industria cauta noi solutii convenabile care sa ne ajute si sa ne schimbe look-ul, rapid si cat mai des.
Clientii SPA-urile cauta raspunsuri in ceea ce priveste dovezile stiintifice din spatele tratamentelor spa. in acest sens, la mijlocul anului 2011 a fost creat site-ul www.spaevidence.com, site care incurajeaza transparenta in ceea ce priveste efectele si beneficiile terapiilor SPA.
In mod traditional, SPA-ul era destinat adultilor. Azi, SPA-ul a devenit accesibil stat copiilor cat si adolescentilor, centrele spa dezvoltand terapii pentru toate varstele.
Dupa ce timp de multi ani SPA-urile ne-au obisnuit cu un look oarecum omogen, azi, datorita competitiei, SPA-urile cauta modalitati de individualizare si nu inceteaza sa ne uimeasca cu design-uri futuriste.
In articolul viitor va voi prezenta cateva exemple de astfel de centre spa din intreaga lume.
Maria Rendes – Spa Consultant
Telefon: 0727 912 653
Email: maria.rendes@yahoo.com
Sursa: SpaFinder Wellness
Spa Consultant Colaborator