Cel mai recent studiu de piață publicat de American Express Travel arată că preocuparea pentru wellness este în continuă creștere printre consumatorii serviciilor de turism / călătorii la nivel global.
Baza de respondenți s-a constituit din 1.000 de turiști din Australia, Canada, India, Japonia, Mexic, Marea Britanie și 2.000 de călători din SUA.
Rezultatele studiului arată că facilitățile spa și wellness sunt o prioritate din ce în ce mai mare pentru călători, 43% dintre respondenți spunând că au ales un hotel/cazare în funcție de facilitățile de acest tip.
Pe de altă parte, pe lângă facilitățile de tip spa / centre de tratament sau de relaxare, zona în care se află hotelurile este un criteriu important de vânzare. Pentru 68% dintre respondenți, este important ca locațiile în care călătoresc să se afle în mijlocul naturii, aceasta fiind în strânsă corelare cu recâștigarea clarității mentale și a tonusului psihic.
Starea mentală s-a remarcat, de asemenea, ca un factor – cheie care stă la baza planificării călătoriilor. Mai mult de două treimi dintre participanți (75%) au declarat că plănuiesc să scadă timpul petrecut pe ecran în timp ce călătoresc pentru a-și îmbunătăți claritatea mentală, focusul și energia psihică.
American Express Travel a constatat, de asemenea, că 81% dintre respondenți așteaptă cu nerăbdare să se deconecteze de la dispozitive electronice în timpul vacanței pentru a se bucura de ceea ce le oferă destinația.
Explorator Wellness Virtual