Creand acum categoriile pentru site-ul meu am ajuns la un subiect despre care cred ca ar mai fi niste lucruri de punctat desi am mai vorbit si in trecut. Am mai spus parerea mea despre importanta achizitionarii unui soft in spa, si asta inainte de intrarea oaspetilor pe usa. De multe ori, softul se cumpara dupa ce spa-ul este deja functional si, desi intotdeauna de mare ajutor, istorialul terapiilor deja facute si al clientilor deja plecati nu se mai recupereaza.
Te organizeaza simplu si eficient: creeaza, pastreaza si gestioneaza baza ta de clienti, pastreaza istorialul acestora, rezervarile sunt eficientizate si interconectate, membershipurile sunt usor de verificat si consumat, oaspetii avand in orice moment control asupra intrarilor lor; poti nota preferintele clientilor, poti gestiona angajatii (orar, comisioane, vanzari itemizate per terapeut, utilizarea terapeutului) etc.
Un raport pe care eu il verific cu sfintenie este cel al vanzarilor ( poti utiliza criterii de selectie astfel incat sa vezi vanzarile pentru o anumita perioada cu cash, credit card sau vouchere cadou, sau cat anume a vandut un terapeut, sau cat anume a cumparat un client), poti vedea top clients si top sellers – produsele care se vand cel mai bine.
Poti introduce si tine inventare foarte detaliate ( la cost, la cantitate sau la valoare), poti incarca facturi si poti vede acare sunt materiile prime pe care le consumi cel mai mult.
Ei bine, ca un partener de nadejde, poate si asta! Pe langa toate informatiile pretioase stocate in generoasa-i memorie (eu una multumesc in continuu pentru harduri, stickuri, agende cu remindere pentru ca memnotehnica ma depaseste clar) softul functioneaza si ca unealta de marketing: iti aminteste aniversari si zile de nastere, poate fi setat sa trimita felicitari sau promotii, prin telefon sau email! Magic, asa-i?
Ceea ce vreau sa va spun este ca merita investitia. Eu am lucrat in toate locatiile din Romania cu acelasi soft, Masterspa (il voi implementa si in propriul meu spa asa ca ´practic ce predic´)si cred ca mi-a inlocuit minimum o receptionista daca nu mai multe. Un spa modern, contemporan care sa functioneze cu hartie, pix si Excel este imposibil. Rapiditatea si posibilitatea de a gestiona cat mai multe informatii in timp cat mai scurt sunt vitale pentru sanatatea afacerii tale.
Oana Manole
Spa Consultant, Owner Spa d´Or
M:0721 070392, W: www.spador.ro
Explorator Wellness Virtual