Stiu ca am mai spus dar marketingul in ziua de azi e imperios necesar. Am primit intrebari pe mail daca se merita sa se investeasca in marketing– nu pot raspunde cu ´da´ sau ´nu´ pur si simplu . Stiu saloane si terapeuti care nu au investit un leu in marketing si au rezervari ( ei bine , si aici este de discutat despre marketingul viral …) , dar cu siguranta un plan de advertising si vanzari bine pus la punct , bine definit in termeni de target , timp si indicatori de performanta ajuta imens la lansarea si mentinerea unei astfel de afaceri.
· Invata cum functioneaza marketingul in mintea clientilor tai
· Descopera ce ii face pe clientii tai sa te aleaga pe tine in fata competitorilor tai
· Identifica elementele cheie pentru brandul tau
· Noteaza care sunt tintele tale pentu urmatoarele 12 luni
· Scrie mesaje-cheie pe care le vei folosi in toate comunicatele tale de marketing
· Personalizeaza planul de promotii anual ; alege din multitudinea de promotii , evenimente si programe posibile ( nu dispersa mesajul insa )
· Selecteaza activitatile de marketing in functie de piata locala si buget
· Stabileste activitati si responsabilitati lunare . Deleaga persoanele care se vor ocupa de fiecare task in parte
· Defineste activitatile interne de promovare pentru a creste rata de clienti care revin si care te recomanda
· Hotaraste care sunt evenimentele locale unde se merita sa investesti timp si bani
· Masoara ce se intampla cu fiecare campanie de advertising pe care o faci si ajusteaza din mers planurile in functie de rezultate
· Revizuieste planurile anuale si lunare , tine-te conectat pentru orice campanie ´last minute´ care te poate avantaja
Spa Consultant –Spa D´Or Consulting
www.spador.ro
Explorator Wellness Virtual