Program de pregatire in Managementul Spa & Wellness, cu solutii complete, avizate si adaptate la realitatile pietei spa & wellness romanesti, cu Maria Rendes, Spa development specialist, Spa treatments Trainer.
Managerii de Spa care nu au urmat o educatie formala in domeniu vor putea accesa un program complet in Managementul spaului, sau isi vor putea selecta prioritar modulele pentru pregatire, in ordinea in care acestea necesita cea mai grabnica imbunatatire in activitatea lor.
Tip: mai ales daca ai ajuns in situatia de a nu mai avea timp pentru nimic, sau de a nu sti unde sa cauti solutia in exercitarea pozitiei de Spa Manager, atunci singura solutie este de a nu amana, nici macar cu o zi, inscrierea la acest curs. Nu in ultimul rand, vei gasi inspiratia!
Cursul este potrivit oricarei alte persoane interesate in Managementul Spa- ului sau care ar dori sa-si imbunatateasca cunostintele in domeniu: Potentiali manageri de spa/ Terapeuti spa/ Personal in cadrul spaurilor balneo – bazele de tratament (termale/minerale etc, care si-au adaugat sau vor sa-si adauge facilitati specifice wellnessului), s.a.
Tip: cursul poate deschide porti de avansare in cariera, si, cu siguranta, vei deveni un consumator de Spa mai educat, si poate, mai exigent!
O nevoie stringenta a unei industrii care a evoluat si evolueaza in pasi extrem de repezi a inmultit nu numai volumul cautarilor de asemenea programe de pregatire pe Google, dar si oferta de cursuri in Managementul Spa- ului, care pana nu demult, chiar la nivel international, era una rara. Programele online intensive, pe langa avantajele caracteristice stiute, au trebuit sa se adapteze rapid in asa fel incat sa poate oferi si aplicabilitatea practica pentru beneficiari. Aceasta este si promisiunea acestui curs, prin metoda de invatare pe care o propune si prin selectarea atenta si avizata a informatiei.
Noi spauri in Romania s-au dezvoltat in incercarea de a tine pasul cu cererea, insa, in lipsa unei standardizari si legiferari a industriei, aceste dezvoltari sunt de cele mai multe ori copii ale greselilor altor spauri deschise inainte.
Exista manageri de spa care sunt exceptionali in conducerea operatiunilor spaului, dar ei trebuie sa fie mult mai mult decat atat. Ei trebuie sa fie capabili sa mentina insasi integritatea conceptului de Spa. Erorile de impartire a spatiilor si de circulatii pe care le “mostenesc” sunt frecvente si acest curs le poate veni in ajutor pentru viitoare re-amenajari ale spaului. Iar definitia Spaului inca provoaca multa confuzie si aceasta se rasfrange asupra serviciilor comunicate si oferite.
O discordanta se constata de asemenea intre ceea ce se declara si ceea ce se ofera ca si experienta spa. Toate acestea se insumeaza la ineficienta. Ridicarea nivelului pietei de spa prin pregatirea managerilor sa imbunatateasca fiecare aspect al operarii spaului pe care il conduc se constituie ca obiectiv esential al acestui curs. Mai ales acum, dupa un an de maxime incercari la toate nivelele, un an care ne-a schimbat pe fiecare dintre noi dar si asteptarile publicului pentru industria spa, este timpul pentru a strange randurile si a ne pregati mai temeinic pentru a livra “noua calitate”.
De asemenea, in Europa, inclusiv in tara noastra, mostenitele “baze de tratament”, recunoscute ca si spa-uri traditionale, fac eforturi sa se modernizeze si li se pare atragator sa-si adauge sectiuni cu specificul spaurilor wellness/lifestyle. Provocarile se inmultesc in aceste cazuri, iar acest curs acopera si aceasta zona.
Cursul pune bazele fundamentale ale pregatirii in Managementul Spa, continand toate acele notiuni, cunostinte si practici cu care managerii de spa trebuie sa se inarmeze pentru ca spaurile pe care le conduc sa poata livra servicii spa adevarate si profitabile.
Acest curs nu este unul invechit, ci updatat la trendurile acestor zile, si mai ales, updatat la realitatile din piata noastra.
Cine te va provoca, te va invata si iti va raspunde la intrebari?
Maria Rendes – Este Consultant Spa 360°, calificata in Spa Management – The Swiss Business School for International Hotel & Tourism Management Education.
Mai multe despre Maria si experienta ei internationala poti sa citesti in acest articol: https://desprespa.ro/portrete-spa/maria-rendes/
Misiunea Mariei: Sanatatea pietei spa & wellness romanesti
Viziunea Mariei: Wellness pentru toata lumea, pentru o viata mai buna, prin valorizarea resurselor noastre de sanatate, adevarate comori
De aproape 10 ani activeaza in tara avand semnatura unor Concepte de Spa castigatoare (Grand Santerra SPA – Balvanyos Resort, Herculum SPA @ Afrodita Resort, Baile Herculane – cu care a si castigat premiul pentru cel mai bun concept spa din Europa in 2019, acordat de European SPA Association, dar si alte proiecte SPA de succes din Romania despre care poti citi aici: www.desprespa.ro/spaguide-maria-rendes/ ). Recent participa cu generozitate alaturi de Asociatia Spa Romania la crearea de Programe de pregatire profesionala pentru Terapeutii, Receptionerii si Spa Managerii si este Mentor in Programul de Mentorat SPA 100% Gratuit in Romania
”Am avut placerea de a colabora indeaproape cu doamna Rendes, dupa programul de mentorat si marturisesc ca practica bate cu succes teoria, si in acest caz.
Are o viteza formidabila de a adapta orice situatie neprevazuta intr-un element favorabil business-ului. Pe langa nivelul foarte bogat de experienta in acest domeniu si nu numai, doamna Rendes poesda o personalitate complexa, plina de cunostinte si frumusete.
Stilizeaza caracterul profesional al unui spa manager, stimulandu-i creativitatea in gandire si rigurozitatea in actiuni.
Te invata cum sa planifici pe termen lung, cum sa optimizezi si eficientizezi la maxim cheltuielile, fara a reduce din calitatea serviciilor oferite.
Lucrand impreuna, acumulezi cinstit practici de retail si proceduri operationale. Ai ocazia sa iti pui la punct lacunele si sa iti imbunatatesti rapid punctele mai putin bune, pentru ca stie si poate sa identifice exact. ce iti lipseste tie si spa-ului tau. Un om valoros, care aduce business si un loc in top oricarui spa, care doreste sa fie cu adevarat performant.
O forta antreprenoriala, educand oameni care apartin sufleteste acestei nise, extrem de orientata spre rezultate si cu o singura cale de batut: succesul, dezvoltarea si prosperitatea.
Cu toata recunostiinta, multumesc si recomand” Andrada R. Soarice
Ca Spa Manager, vei fi provocat prin acest curs sa iesi “out of the box”, intr-o autoevaluare si analiza a situatiei reale a spaului pe care il conduci, fata in fata cu practici corecte si demonstrate, si vei putea dupa parcurgerea modulului de curs ales, sa formulezi solutii pe care le cautai demult,.
Cu totii, parcurgand acest curs, veti explora arii si dimensiuni ale starii de bine nebanuite inainte, pe langa faptul ca va veti insusi un larg bagaj de cunostinte intr-un domeniu deosebit de atractiv si util, atat pentru dezvoltarea profesionala, cat si pentru dezvoltarea personala. .
Management SPA & Wellness – curs practic online. Structura cursului
Istorie si definitii
Tipul facilitatilor si serviciilor in spa
Conexiunea minte –corp.
Wellness spiritual si Wellness transformational
Tipuri de spauri si functiile fiecaruia
Spaurile balneo (termale/minerale etc) si spaurile lifestyle, fata in fata
Viitorul industriei de spa
Parcurgand acest Modul, cursantii vor capata o intelegere deplina a conceptului general de spa si vor avea o perspectiva clara asupra viitorului industriei spaului. Notiunile predate sunt esentiale pentru a formula oferte de servicii care sa se nu se abata de la ceea ce este spaul cu adevarat.
Concept spa- elementele esentiale
via Idee- Concept- Design
“experience Design”
Sustenabilitate
Structura unui spa wellness/lifestyle. Spatiile necesare/cerintele si functiile lor
Facilitati, echipamente specifice.
Spaul baneo si lifestyle sub acelasi acoperis. Cum?
Completand acest Modul de curs veti putea da inputul corect pentru teme de proiectare pentru re-amenajari sau dezvoltari noi, veti putea imbunatati fluxurile operationale si utiliza mai eficient spatiile de care dispuneti. Nu mai putin important, va veti putea pune “sub lupa” propriul concept de spa.
Comunicare eficienta si importanta ei in servicii
“Service design” de la Client la Oaspete.
Servire oaspeti, “asa da”, “asa nu”. Etica in spa
Principiile procedurilor standard de operare.
Managerierea disatisfactiei oaspetilor
Siguranta si igiena. Copiii in spa, alte riscuri
Modulul permite examinarea de catre studenti a bazelor teoretice a unei comunicari excelente si eficiente in contextul propriilor experiente si imbunatatirea aptitudinilor lor de comunicare prin teme practice. Tip: ca si spa manageri veti putea practica apoi aceste noi cunostinte si aptitudini cu intreaga echipa, in exercitii “role play”. Veti capata o clara intelegere a importantei serviciului de calitate pentru satisfactia oaspetilor. Baza de cunostinte necesare asigurarii sigurantei si igienei la spa este esentiala. Veti fi capabili de asemenea sa conturati un solid standard de brand al spaului, pe care sa-l dezvoltati in viitor.
Calitatile necesare unui spa manager
Cerintele celorlalte pozitii ocupationale in spa
Selectia, interviul, inductia si retentia talentelor
Training, sedinte, evaluari
Managerierea conflictelor, a performantelor slabe
Staff turnover, managerierea schimbarii
Provocarile de pe piata muncii, motivarea unei echipe cu salarii mici
Planificarea personalului pentru eficienta businessului. Productivitatea terapeutilor
Cu parcurgerea acestui Modul, studentii vor intelege rolul si importanta managerului de spa pentru performanta tuturor angajatilor spaului. Tip: Strategiile pentru programarea personalului va vor fi deosebit de utile in practica.
Tratamente spa comune. Trenduri
Resursele naturale pentru tratamente. Cosmeticele spa. Ingrediente periculoase
via Spa concept- Spa Meniu
Ce trebuie sa contina un Meniu spa wellness/lifestyle
Meniu profitabil. Ingineria meniului de spa
In acest Modul veti primi toate uneltele pentru analiza reala a propriului meniu spa si veti sti unde sa interveniti sau unde sa cereti ajutor pentru un meniu de spa profitabil si bine comunicat. Tip: Tema finala a acestui Modul este crearea unui Meniu de spa
Logo si slogan. Brand si website. Meniul spa.
Ce faci singur si cand angajezi un specialist?
Ghidul in vanzari spa.
Managementul rezervarilor la spa.
Spa retail.
Managementul performantelor in vanzari
Acest Modul va inarmeaza cu reale cunostinte necesare imbunatatirii eforturilor de marketing. Veti intelege cum construirea brandului intr-un proces continuu si rezervarile la spa sunt esentiale pentru a ramane in business si al dezvolta. Nu in ultimul rand, veti invata in ce consta procesul de vanzare a tratamentelor/produselor in spa. Solutiile la problemele de performanta a vanzarilor vor putea fi, de asemenea, aplicate la propriul spa.
ABC financiar pe intelesul tuturor
Rapoarte financiare. Venituri si cheltuieli. P&L
Bugetul
Modalitati de reducere costuri.
Inventarul
Forecasting. Benchmarking
Indicatori de performanta
Tip: Modulul este esential pentru a pregati evolutia voastra pe nivele de management superioare.
MODUL | Durata | |
1 | Evolutia Spa- urilor. Tendintele actuale, Provocari si viitorul Spa- urilor | 2 saptamani |
2 | Concept si functionalitate. Spa design. | 2 saptamani |
3 | Managementul calitatii Serviciului si Managementului riscului la Spa | 3 saptamani |
4 | Leadership. Managementul resurselor umane | 3 saptamani |
5 | Tratamente si produse spa. Meniul spa | 3 saptamani |
6 | Marketing Vanzari si retail | 3 saptamani |
7 | Managementul financiar Indicatori de performanta | 2 saptamani |
Certificat de Competenta/ Modul sau Module parcurse, sau, respectiv,
Certificat de Specializare in Spa Management, pentru toate cele 7 module parcurse, oferite de despreSpa.ro si Maria Rendes.
Partenerii despreSpa.ro beneficiază de 15 % reducere la oricare dintre variantele de prețuri
Pentru inscriere ne poti trimite un email la adresa: ioana.marian@despreSpa.ro
Explorator Wellness Virtual