1.Competenta: personalul spa poseda atat aptitudinile cat si cunostintele pentru a oferi oaspetilor servicii satisfacatoare. Orice client va aprecia un terapeut dinamic, activ, care are raspunsuri la intrebarile sale.
2. Accesibilitate: oaspetii vor sa aiba acces rapid la informatii. Fie ca este vorba de un tur virtual, de rezervari online, de un telefon la care se raspunde dupa ce a sunat de maximum 3 ori, a fi prezent si la dispozitia oaspetilor atunci cand ei au nevoie de informatii inseamna sa fii cu un pas inainte.
3. Atitudine: personalul Spa va fi pozitiv, flexibil, calm, entuziast, dedicat, cu o expresie care inseamna “sunt aici pentru tine si voi face tot ce este posibil ca oaspetele meu sa se simta excellent”. In orice afacere spiritul participantilor este cel care makes it or breaks it.
4. Comunicare: personalul trebuie sa aiba acces la toate informatiile legate de business. Un personal informat si antrenat in metodele de transmitere a informatiilor catre clienti va transmite la timp eventuale schimbari in meniul de tratamente ,de exemplu sau va discuta cu acestia eventuale modificari in regimul lor de tratament.
5. Credibilitate: atat spa-ul ca business cat si angajatii sai trebuie sa transmita incredere si integritate.
6. Inovatie: pentru a ramane in centrul lucrurilor, un spa trebuie sa se innoiasca permanent : meniul de servicii va include noi tratamente, personalul va urma noi cursuri si specializari iar decorul va fi improspatat.
7. Raspuns: este important ca tot ceea ce este de facut sa fie facut un timp util; conteaza ca plangerile sa aiba o rezolvare rapida , informatiile sa nu intarzie si in general sa existe o pregatire a planurilor de vanzare a spa-ului care se traduce prin atentie si valorizare.