Azi, cateva reguli simple pe care te incurajez sa le aplici cand vine vorba de afacerea ta.
Identifica –ti cei mai importanti clienti . Suntem cu totii de acord ca nu toti clientii sunt la fel . De aceea trebuie sa stii care este grupul critic si sa masori daca marketingul tau ii atinge .
Construieste un profil de 360 º pentru fiecare din oaspetii tai . O data ce ai creat un set de reguli de segmentare bazata pe valoare , poti sa incepi sa iti manageriezi clientii ca un proiect si sa determini nivelul de investitie pe care sa-l plasezi in fiecare segment
Masoara potentialul viitor al fiecarui segment. Prin asta , inteleg ca , daca identifici potentialul si modelul fiecaruia poti intelege care sunt clientii ascensionali si cei care isi pierd din interes si sa aplici scheme strategice in consecinta .
Asculta-ti clientii in mod strategic. Ei sunt o resursa magica in ceea ce priveste planul tau de marketing . Daca vrei sa construiesti relatii care sa dureze , trebuie sa exploatezi ceea ce stii despre ei . Promoveaza dialogul si comunicarea relevanta .
Du-te dupa clientii pierduti . Daca isi muta interesul in spa-ul competitor si isi iau si prietenii cu ei , nu e foarte in regula . Instituie un plan pentru a –i recupera.
Oana Manole
Spa consultant – Spa D´Or Consulting
www.spador.ro
Cu drag,
Wello
Explorator Wellness Virtual
Email: office@desprespa.ro
Ți-a plăcut? Probabil le-ar plăcea și cunoștințelor tale. Dar nu putem ști dacă nu dai share, nu? 😊