Poate cel mai important lucru pe care un spa il are in custodie, de promovat, de vandut si de crescut este personalul.
Lucrand cu clientii, invatam sa le citim dorintele si temerile. Incepem sa ne deschidem ochii si inimile si incepem sa ii vedem intr-o lumina diferita . Suntem mai capabili sa le recunoastem potentialul si cum sa ajungem la ei . Aceasta relatie contine idea de a apartine undeva si impoartanta pe care clientul tau o doreste si o cauta. Aceeasi relatie este si cea intre tine si angajatii tai. Asta nu inseamna ca incurajez in spa-uri ca angajatii sa dezvolte ´ownership of the client ´, luarea in posesie a clientului. Sistemul care functioneaza este cel in care poti schimba fetele , personalul, fara ca experienta clientului sa fie afectata in vreun fel . Deci avem nevoie toti sa impartasim aceleasi tinte pe termen lung. Va trebui ca tu, liderul cu prezenta sa plantezi samanta.
Deci, abilitatea de a dezvolta si transforma angajatii este poate cea mai mare oportunitate pe care o ai de vanzare, dar trebuie de asemenea sa consideri crearea unui pachet exceptional de beneficii care vor face competitia sa paleasca de invidie.
Aici ai cateva idei pe care le poti include in pachetul tau de beneficii atunci cand faci o propunere de angajare:
Aminteste-ti mereu ca toti vrem acelasi lucru: sa tratam si sa fim tratati cu respect si sa simtim ca suntem importante. Ca lideri, suntem pe pozitia de unde sa facem aceasta diferente. Tu iti faci partea ta?
Spa consultant – Spa D´ Ór Consulting
www.spador.ro
Explorator Wellness Virtual