Proceduri operationale standard. Tot ceea ce facem in business-ul nostru Spa este (sau ar trebui) considerat un proces. De la vanzarile catre publicul care viziteaza spa-ul, trecand prin procesul de intampinare a oaspetelui in salon, ceea ce oferim ca informatie la receptie, performarea serviciilor, retailul, colectarea platilor si programarea urmatoarei lor vizite, toate sunt un proces.
constituie de asemenea procese, care descriu in detaliu ceea ce este de facut. Cand aceste proceduri sunt instituite si descrise cat mai amanuntit posibil:
Trebuie incluse de asemenea toate pregatirile speciale care fac spa-ul tau unic si ordinea in care acestea sunt livrate catre oaspete. SOP-urile trebuie scrise ca o reteta:
O data create aceste retete livrezi trainingul, parte la fel de importanta in oferirea unui tratament minunat. Daca investesti timp si atentie in crearea procedurilor si in training este posibil ca terapeutii tai sa faca acelasi tratament manevra cu manevra si receptionistii sa ofere aceleasi detalii cu promptitudine si profesionalism. Exact ce voiai, nu?
Spa Consultant – Spa D´Or Consulting
www.spador.ro , 0721 070392
Explorator Wellness Virtual