Somnul, fitness-ul și noi concepte de spa sunt doar câteva dintre strategiile pe care le putem aștepta de la brandurile Hilton din întreaga lume în cadrul strategiei sale recente de creștere a dimensiunii wellness în cele peste 7.000 de proprietăți ale sale.
Lanțul global Hilton Hotels & Resorts cuprinde deja peste 7.000 de proprietăți în portofoliul său și aproape 3.000 în dezvoltare. De asemenea, operează aproape 300 de spa-uri și are încă 62 în curs de amenajare, ceea ce îl plasează printre cei mai importanți jucători din industria wellness.
La începutul acestui an, lanțul global Hilton Hotels & Resorts a numit-o pe veterana industriei de spa, Amanda Al-Masri, să conducă divizia sa de wellness. Într-o strategie de amploare fără precedent, misiunea ei este să găsească o modalitate de a le oferi oaspeților elemente de wellness în toate cele 19 mărci ale sale și nu doar în cele de vârf.
Aceasta înseamnă că vor exista astfel de elemente în toate hotelurile și în toate spațiile de cazare, nu doar în spa-uri. Amploarea acestei viziuni este mare și Al-Masri subliniază că este susținută de inovație. Ea dezvăluie că somnul și fitness-ul sunt două domenii cheie pe care se concentrează. De asemenea, este prevăzută o revizuire a conceptelor de spa pentru Waldorf Astoria și Conrad.
„Știam că oaspeții au un interes în creștere pentru zona de wellness, dar raportul nostru privind tendințele din 2023 a arătat că este mult mai mare decât atât – mai mult de jumătate din cei 8.000 de oameni chestionați au spus că doresc să se implice în experiențe de wellness. Tabloul nostru de oaspeți a s-a diversificat mult în ultimii ani, iar așteptările lor privind dimensiunea wellness a experienței de ospitalitate se extind, de asemenea. Concluziile au fost convingătoare și a trebuit să reacționăm.”
„Unul dintre cele mai importante aspecte pe care le urmărim este calitatea somnului. Este un factor global al stării de bine și crucial pentru modul în care oamenii percep calitatea șederii lor. Și ne uităm la toate elementele minunate care apar în industrie – experți în somnologie, echipamente specifice și metrici – obținerea temperaturii potrivite în cameră, lenjeria de pat, nivelurile de zgomot și expunerea la lumină.
Fitness-ul este, de asemenea, o categorie importantă pentru noi. Raportul nostru privind tendințele a arătat că 47% dintre călători listau starea de bine fizică și accesibilitatea facilităților de fitness ca o prioritate. Și aceștia sunt oameni inteligenți, cu opinii bine formate și bine educați despre piață.” „Suntem in plin proces de generare a următoarei generații de fitness în cameră. Ryan Crabbe a lansat un concept minunat numit Five Feet to Fitness (vezi www.SpaBusiness.com/fivefeettofitness) care aduce în camera de oaspeți a hotelului peste 11 echipamente și opțiuni de accesorii. Vom dezvolta acest concept și vom introduce posibilitatea de a face diferite categorii de mișcare, precum yoga, stretching și meditație chiar în confortul camerei.”
Ne uităm și la wellness la nivel de categorie/marcă. Va avea loc o reîmprospătare completă a conceptelor de spa pentru Conrad și Waldorf, și odată cu aceasta vor apărea diverse programe diferite.
La Conrad Koh Samui, avem ateliere minunate în care oaspeții învăță despre plantele medicinale locale și creează comprese de utilizat în tratamentul spa, de exemplu. Sau la Royal Palm Galapagos oferim o perioadă de sabatic de 30 de zile pentru observarea faunei sălbatice, care le permite oamenilor să lucreze și să experimenteze natura într-un mod pe care nu îl pot găsi în altă parte pentru o perioadă prelungită.
50% dintre oaspeți caută experiențe care se aliniază cu obiectivele lor de wellness și pun accent pe abordarea simultană a minții, corpului și spiritului, conform ultimului raport de tendințe al Hilton.
Alte concluzii din sondaj includ următoarele:
Explorator Wellness Virtual