„Am învățat să pun preț și accent pe mult mai multe lucruri decât îmi puteam închipui.” – Cristina Dumitru – manager al departamentului de masaj Therme București – la jumătatea cursului de Spa Management.
Astăzi facem cunoștință cu Cristina, un om care se dezvoltă constant cu entuziasm și curiozitate, iar asta o motivează permanent.
Când am cunoscut-o pe Cristina (la începutul cursului de Spa Management) era Recepționer Șef, astăzi este manager.
Din funcția pe care o ocupă acum are posibilitatea să crească și mai mult din punct de vedere profesional, să creeze și să prospere. Simte că vocea ei este auzită și se ține cont de ideile pe care le are, iar asta o împlinește cel mai mult.
Deși se ocupa de partea operațională și recepție, ajuta clienții să-și aleagă terapiile, avea grijă de programele terapeuților, era atentă și la cabinetele ce trebuiau să fie puse la punct în fiecare moment al zilei.
Când era nevoie se ocupa de comenzi și își ajuta colegii la saună sau alte departamente (chiar la restaurant).
Poate părea copleșitor însă Cristina nu se dă înapoi de la nimic și îi place să învețe tot timpul ceva nou. Este foarte atentă cu clienții, în special cu cei noi care au nevoie de îndrumare și sfaturi.
Este un om cald și bun pentru care starea de bine a celor din jur are prioritate, și care trăiește din plin fiecare zi.
Reușește să se plieze pe taskuri dificile și le duce la îndeplinire cu brio.
Astfel a demonstrat că poate și vrea mai mult, iar Cosmin Cîrîc, Wellness Director Therme București, a observat-o și i-a oferit posibilitatea să parcurgă programul Level 3 dedicat Spa Managerilor.
Știe că probleme la job sunt și vor apare constant, însă odată cu evoluția ei, provocările au luat o altă formă.
Acum vrea ca să învețe cum să păstreze oamenii motivați constant, vrea să știe cum poate rezolva situațiile conflictuale între membrii echipei sau chiar între departamente.
Își setează constant obiective realiste pe care le împarte în bucățele și le atinge cu îndrăzneală.
„Eu nu am fost niciodată într-un alt Spa, vin acolo fără nici un pic de experiență și el (Cosmin Cîrîc) mi-a zis că asta e ideea. Tu te duci acolo să înveți, să cunoști oameni noi.”
Dar din tot ce a învățat – a aplicat cât de mult a putut – cu entuziasm și curiozitate și i-a plăcut maxim.
Pe la jumătatea programului a spus că:
„Am descoperit că am răspunsuri la întrebări pe care nu mi le-am pus niciodată. Am aflat mai multe lucruri decât am putut eu să mă întreb vreodată… Am învățat să pun preț și accent pe mult mai multe lucruri decât îmi puteam închipui.”
Experiența din programul Level 3 Spa Management a fost marcată de feedback constant și exerciții practice care i-au menținut focusul. Trainerii au prezentat informațiile concis, au fost deschiși la întrebări și au oferit feedback constant.
Dacă vrei ca oamenii din echipa ta să transforme provocările în oportunități și să motiveze echipa în mod constant, vino împreună cu cei pe care vrei să te bazezi în Programul Level 3 Spa Management care oferă toate resursele necesare pentru a tinde către excelență: https://desprespa.ro/curs-spa-management-level-3/
Iar pentru colegii care încă nu sunt într-o poziție de management, dar pot impacta semnificativ venitul si profitul Spa-ului, îți sugerăm cursul Spa – Level 2: https://desprespa.ro/curs-spa-level-2/, din care învață:
Ne vedem în programele SpaEdu din această toamnă!
Ioana Marian,
Fondator despreSpa.ro
Fondator despreSpa.ro