/
/
Parteneriatul cu vendorul

Parteneriatul cu vendorul

Ultima actualizare în 07 Apr 2023
|
Parteneriatul cu vendorul

Ai ales un brand in spa-ul tau pentru ca filosofía sa te reprezinta. L-ai ales sa vorbeasca despre tine clientilor cu aceeasi grija cu care o face personalul tau. Tine minte – cu vendorul esti intr-un parteneriat, amandoi va sustineti reciproc, aveti grija sa nu va patati imaginea, impreuna va (re)prezentati in fata clientului final.

Ce trebuie sa ai in vedere in relatia cu vendorul:

 
·         Sa aveti o filosofie similara: daca approach-ul tau este dirijat catre medicina alternativa, daca esti pasionat/a de Ayurveda, de aromaterapie si herbologie, daca stii cate in luna si-n soare despre practicile holistice si integrative dirijeaza-te catre produse care sa-ti sustina pasiunea: Sodashi, Ytsara, Sundari, Litya sunt acolo pentru tine. Daca dimpotriva ceea ce cauti este focus, target pe rezultat imediat, tehnologie dermatologica orienteaza-te catre branduri cu ´livrare imediata ´ – Kerstin Florian, Clarins, Payot etc.
 
·         Suport si asistenta in training: echipa ta e in evolutie, unii vin, altii pleaca. Apar tratamente noi, ingrediente noi – negociaza un contract care include trainingurile. (Ar fi multe de spus despre acordul cu vendorul – atentie la semnarea contractului; vorbeste despre aspecte ca asistenta la lansarea spa-ului, carduri cadou, PR comun etc.)
 
·         Analiza costurilor per tratament: asigura-te ca iti poti permite un anumit brand. Daca pozitionarea ta pe piata (locatia, competitorii) nu permit un adaos consistent, intre comisioanele si salariile platite, costuri administrative si costul tratamentului s-ar putea sa iesi in pierdere. Daca ai posibilitatea, verifica cu unul dintre spa-urile unde produsul mai este plasat daca analiza costurilor este verídica.
 

·         Educatie: educatia in ceea ce priveste un brand nu consta doar in traininguri.

 
Lucrez chiar in prezent cu 3 branduri fantastice care ofera de exemplu training online . Educatia consta in cursuri, manuale ,certifícate, continua miza pe filosofía de brand de regasit in toate procedurile si prin toti terapeutii, imbunatatirea cunostintelor generale asupra terapiilor si manualitate, intr-un cuvant: crestere
 
·         Sinergii de retail / preturi – aici sunt cateva lucruri de luat in calcul. Unul este, asa cum spuneam, posibilitatea spa-ului de a practica preturile sugerate de retailer . Doi , abordarea retailului de catre brand (sunt produsele usor de identificat, usor de propus, exista sustinere in presa media si online vizavi de produse?). Trei, se aliniaza ca pret cu alte branduri secundare sau principale, dupa caz, de regasit in spa? (nu introduce un brand foarte scump alaturi de un brand foarte ieftin – promovarea unui produs este foarte targetata si s-ar putea sa creezi confuzie cu mesajul tau). Patru, verifica unde mai sunt plasate produsele vendorului (alte spa-uri, shop virtual, farmacii etc.) – preturile tale trebuie aliniate celorlalti.
 
·         Ambalajul – felul in care un produs arata este important. Trebuie sa fie in concordanta cu locatia (vedeti La Bulle Kenzo Spa, creat in jurul produselor Kenzo Spa, un spatiu ludic, japo, sofisticat si modern, sau institutul Carita, Paris, creat in jurul ideii de rafinament simple parizian; ambalajele Carita sunt albe, simple, cu grafie neagra, amintind de Karl Lagerfeld si Chanel). Clientii aleg cu ochiul si mirosul, dupa recomandarea terapeutilor si pana sa vada propovaduitele efecte.
 
 
Spa Consultant – Spa D´Or Consulting
spatrade@gmail.com
www.spador.ro
 

Cu drag,

Wello

Explorator Wellness Virtual

Email: office@desprespa.ro
Ți-a plăcut? Probabil le-ar plăcea și cunoștințelor tale. Dar nu putem ști dacă nu dai share, nu? 😊
Wello

Wello

Explorator Wellness Virtual

Hai în comunitate!

Prenume
Mail

Articole similare

Motiv respingere *

Autentificare

Nume utilizator *
Parola *