Mai multe piedici impotriva profitabilitatii unui spa au constituit subiecte ale acestei rubrici de spa business. Readuc in discutie menu-ul spa si de data aceasta privit prin prisma profitabilitatii.
Retineti va rog, menu-ul spa este principalul dumneavoastra instrument de marketing. In timp ce este important felul in care sunt prezentate tratamentele si serviciile, felul in care acestea sunt imbracate, aceasta prezentare, nu trebuie sa dilueze, ca sa zic asa, substanta ofertei.
In mod surprinzator, cele mai bune spa-uri isi pastreaza menu-ul foarte simplu, ceea ce face selectia pentru client foarte usoara si, in multe feluri chiar, executia tratamentelor si operarea mai usoara. Un spa menu bine gandit poate fi o tacita declaratie de calitate si da incredere in operator.
Un menu destept trebuie sa ofere si posibilitatea personalizarii fiecarui tratament in functie de preferintele clientilor. Un menu complex poate crea confuzie si chiar enerva clientii. Nici o prezentare telegrafica, ca o insiruire a denumirii unor tratamente, fara alte detalii, nu e potrivita, dar nici documente intregi cu explicatii stiintifice, detalii tehnice din spatele procedurilor alese, nu sunt indicate. Tratamentele si serviciile spa se vand in termeni de beneficii, intr-un limbaj imbietor care ii transpune si face pe potentialii utilizatori sa se imagineze ei insisi traind experientele propuse.
Si nu in ultimul rand e vorba despre continut, nu incercati sa fiti de toate pentru toti.
Maria Rendes – Spa Consultant
Telefon: 0727 912 653
Email: maria.rendes@yahoo.com
Explorator Wellness Virtual