Scopul declarat al marketingului este sa atraga noi clienti, sa pastreze clientii vechi si sa genereze venituri prin vanzarea de produse si servicii.
Stabileste identitatea brandului si creste raspunsul la acesta
Educa oaspetii in legatura cu beneficiile produselor si serviciilor
Aduce clientii in legatura directa cu spa-ul pentru o vanzare, sau pune clientii prospectati in starea de a cumpara
Identifica alte targete pentru diferite campanii de marketing
Ofera mecanism de raspuns imediat, este ideal pentru campanii care cer actiune imediata
Creeaza si mentine un continuum in relatia cu clientii deja existenti si cei prospectati
Permite sinergie intre varíate eforturi de marketing pe care le faci
Este mult mai usor sa masori si sa analizezi rezultatele campaniilor de marketing pe care le ai
Toate cele descrise permit sa iti atingi targetele de marketing mult mai repede si mai eficient (dpdv al costurilor, de asemenea)
Site: este componenta primara a prezentei tale pe inernet si cea mai importante unealta de prezentare a spa-ului tau
Cautare: include toate activitatile relationate cu a-ti face presenta mai vizibila si accesibila pentru clientii potentiali si existenti
Social media: este un mediu important care sustine initiativele de marketing online si imbunatateste traficul pe site. Exemplele pot include magicul Facebook, platforme de blogging, Twitter etc.
Email: esential pentru a ajunge la clienti si a transmite in mod constant informatii legate de spa-ul tau
Important este sa incepi. Apoi , rand pe rand vei adauga diferite componenete planului tau online si vei invata sa analizezi cífrele legate de marketingul online. Verifica inca o data ca ceea ce faci pe cele 4 coordonate deja precizate are acuratete si rezultat.
Oana Manole
Spa Consultant-Spa D´Or Consulting
www.spador.ro
Mob: 0721-070392
Explorator Wellness Virtual