Kerzner International, binecunoscutul grup international care dezvoltă și operează destinații de lux, exclusiviste, anunță planuri de dezvoltare pentru 100 de hoteluri Siro – un nou concept de hotel wellness &fitness lansat de curând la Dubai.
Prima locație SIRO, Siro One Za’abeel, a fost deschisă recent în Dubai și este poziționată ca hotel de fitness & recuperare, oferind atât facilități extinse pentru sport cât și experiențe cu adrenalină.
Vorbind în acest weekend la Convenția Mondială Spa și Wellness din Londra, Zoe Wall, vicepreședintele Siro și Wellness in cadrul Kerzner, a declarat că grupul își propune să deschidă cel puțin 100 de hoteluri, indicând faptul că proprietatea din Dubai are deja rezultate bune. Muntenegru, Japonia și Mexicul sunt deja pe lista de posibile destinații pentru acest brand.
Construit în jurul a cinci piloni de biohacking: fitness, nutriție, somn, recuperare și mindfulness, brandul Siro își propune să le ofere oaspeților o experiență revigorantă atât la nivel mental, cât și fizic.
CEO-ul Kerzner, Philippe Zuber, spune despre brand: „Siro îmbină știința și inovația pentru a crea un spațiu care nu doar estompează în mod pozitiv granițele dintre wellness și ospitalitate, ci și coagulează o comunitate de indivizi cu aceleași filosofii de viață care doresc să se bucure de beneficiile imediate ale fitness-ului, în timp ce își asigură sănătatea pentru viitor.”
Facilitățile includ săli pentru exerciții de grup, practici de midfulness, cursuri holistice, camere de terapie IV, terapie sonoră, crioterapie și tratamente, inclusiv fizioterapie și cupping miofascial.
Camerele sunt optimizate pentru somn, cu saltele termoreglatoare, o selecție de echipamente de recuperare și un minibar cu opțiuni sănătoase, cum ar fi kombucha, shot-uri de ghimbir și afine.
Campionul international la înot, Adam Peaty, care a câștigat aur la trei Olimpiade consecutive, este ambasador de brand pentru Siro.
Sursa: spabusiness.com
Explorator Wellness Virtual