/
/
Impresii de la COSMOBEAUTY

Impresii de la COSMOBEAUTY

Ultima actualizare în 07 Apr 2023
|
Cosmetice naturale dreamstime 46629883 copie 1024x683 1

 26-28 Aprilie, Bucuresti – Impresii de la COSMOBEAUTY

Impresiile mele sunt amestecate:

– Operatorii care promoveaza produse de ingrijire naturale, bio, organice etc, au luat de aceasta data fata celor care vand aparatura cosmetica de ultima generatie.

Sa fie doar faptul ca vanzatorii de asemenea tehnologii castiga atat de bine, sau au castigat, incat sa nu considere ca merita efortul participarii la eveniment? Sau masurarea apetitului pentru “produsele sanatoase” a consumatorilor sa fi determinat ofertantii sa se reorienteze? Asadar, produse naturale minunat ambalate, si certificate, stau mandre pe rafturi si miros apetisant, printre multe, foarte multe produse de machiaj, si acestea din urma, multe dintre ele bio, eco etc.

– Dureros, inca o data pentru mine, e disproportia dintre oferta produselor romanesti si a acelor din tarile mai apropiate de granita noastra, sau mai indepartate.

Oferta romaneasca e aproape inexistenta. Daca-i intrebi de produse profesionale, risti chiar sa-i superi pe reprezentanti. De ce? Eu sper in raspunsuri grabnice si constructive. Ca o paranteza, stiu de existenta unor produse minunate, formulate de o farmacista romana, care nu se pot inca comercializa pentru ca tot felul de acte, documentatii, dovezi etc, sunt de mai bine de un an pe undeva prin birouri din Bucuresti si asteapta aprobari, autorizatii, semnaturi. Sper ca-mi veti da dreptate ca nu poate fi aceasta insa singura explicatie. In concluzie, ne bucuram aproape exclusiv de produse din Italia, Franta, Rusia, Grecia, Polonia, Israel, s.a. tari.

– Putini sunt ofertantii care stiu sa-si vanda marfa.

Cei mai multi din cauza ca nu stiu sa-si asculte vizitatorii in legatura cu ceea ce isi doresc acestia si sfarsesc prin a da explicatii care nu intereseaza pe nimeni. Tot atat de multi nu au investit in pregatirea adecvata prezentarii si promovarii unor asemenea produse. Drept consecinta, de pe pozitia celor care opereaza spauri si centre estetice, la dificultatile intampinate in alegerea unor produse de pe piata, cum ar fi: adaosurile comerciale exagerate, raspunsul intarziat in furnizarea de informatii, lipsa unor garantii de respectare a termenelor de livrare, etc, se adauga si lipsa unui suport de training adecvat in produsele oferite. Asa incat, operatorii trebuie sa se descurce singuri in cazul in care aleg asemenea produs. Castigurile lor sunt semnificativ inferioare castigurilor acelora care importa/distribuie produsul.

– Noile contacte pe care le faci la un asemenea targ, cu ceilalti colegi de breasla, sunt intotdeauna o parte pozitiva a unor evenimente de genul acesta.

Maria Rendes – Spa Consultant

Telefon: 0727 912 653
Email: maria.rendes@yahoo.com

SpaGuide by Maria Rendes

Cu drag,

Maria Rendes

Spa Consultant Colaborator

Email: office@desprespa.ro
Impresii de la COSMOBEAUTY
Ți-a plăcut? Probabil le-ar plăcea și cunoștințelor tale. Dar nu putem ști dacă nu dai share, nu? 😊
Maria Rendes

Maria Rendes

Spa Consultant Colaborator

Hai în comunitate!

Prenume
Mail

Articole similare

Autentificare

Nume utilizator *
Parola *