/
/
HILTON INTERNATIONAL PUBLICĂ TENDINȚELE DE TRAVEL IN 2025

HILTON INTERNATIONAL PUBLICĂ TENDINȚELE DE TRAVEL IN 2025

Ultima actualizare în 07 Nov 2024
|

travel trends 2025

Turismul dedicat îmbunătățirii somnului a cucerit lumea în 2024, iar noile cercetări de la Hilton arată că aceasta nu este doar o modă trecătoare. Grupul Hilton tocmai a lansat Raportul de Tendințe 2025: denumit « Vacanța Maximizată », care a constatat că peste jumătate din populația lumii doarme mai bine în hoteluri, iar doi din cinci turiști aleg hoteluri unde pot avea un somn de calitate superioară.

Descoperirile din raport au fost scoase la iveală după cercetări globale ample, implicând 13.000 de turiști  din 13 țări, feedback de la peste 4.100 de membri ai echipei Hilton și interviuri detaliate cu zeci de experți în turiștii Hilton.

Reperele tendințelor includ:

  1. Vacanțe Active: Șapte din zece turiști la nivel global se bucură să fie activi atunci când călătoresc, iar unul din cinci turiști de agrement planifică aventuri în aer liber în 2025.
  2. Retreat-uri pentru Somn & Hurkle-Durkling: Unul din cinci turiști se răsfață cu Hurkle-Durkling, expresia scoțiană pentru „a lenevi în pat toată ziua” în timpul vacanței, iar mai mult de un sfert dintre turiști își vor rezerva un tratament spa sau de wellness pentru a-și îmbunătăți somnul.
  3. Călătorii în Timp: 59% dintre turiștii globali care călătoresc cu copiii lor revizitează destinații din propria copilărie.
  4. Slow Travel / Turiștii Imersivi: Unul din patru turiști de tip leisure planifică să exploreze lumea și diferite culturi în 2025, aderând la tendința de Slow Travel, adică la practica de imersiune într-o destinație pentru o perioadă mai lungă pentru a experimenta pe deplin cultura locală.
  5. Turiștii High-Tech: 63% dintre turiști consideră important să aibă opțiunea de cheie digitală pentru cameră, permițându-le să meargă direct în cameră fără a se opri la recepție.
  6. Detox Digital: 24% dintre turiștii globali recunosc că se deconectează de la rețelele sociale mai mult decât obișnuiau in trecut, în timpul vacanțelor.
  7. Pet-friendly: 25% dintre MeMooners, sau turiștii solitari, călătoresc adesea împreună cu animalele lor de companie – mai des decât turistul obișnuit (19%).
  8. Frolleagues: Aproape 30% dintre turiștii globali călătoresc adesea cu Frolleagues, prieteni care sunt și colegi, în aventurile lor de agrement.
  9. Efectul Gen Alpha: 70% dintre respondenții globali cu copii aleg destinații de vacanță în funcție de preferințele copiilor lor.
  10. MeMooners în creștere: 64% dintre turiștii solitari consideră o carte bună drept partenerul lor preferat de călătorie.
  11. Turism Gastronomic: Aproape unul din cinci turiști de agrement global caută noi restaurante sau experiențe culinare, iar 50% dintre turiști își rezervă mesele la restaurant înainte de zboruri.
  12. Evoluția Sober Curious: În doar ultimul an, unul din patru turiști globali și-a redus sau a oprit consumul de alcool, reflectând tendința crescândă Tempo Drinking, sau practica conștientă de a modera ritmul și volumul consumului de alcool.
  13. Turiștii Soft: Mai mult de unul din cinci turiști planifică escapade pentru autocunoaștere sau sănătate mentală atunci când călătoresc pentru agrement.
  14. Creștere a segmentului Sport: Între 2019 și 2024, veniturile din vânzările Hilton Worldwide Sports Sales au crescut de trei ori în volum – 80% din acestea fiind generate de sporturi pentru tineret sau amatori.

 

„Raportul nostru de Tendințe 2025 scoate la iveală ceea ce a mocnit de ani de zile – intersecția între muncă și distracție; între relaxare și aventură; între a fi singur, dar împreună. Turiștii nu vor doar să-și aleagă propria aventură – vor să maximizeze fiecare moment petrecut departe,” a spus Chris Nassetta, președinte și director executiv, Hilton. „Aceste noi date dezvăluie o dihotomie fascinantă și o atenție crescândă asupra experiențelor care ne vor ține în priză, evoluând constant pentru a răspunde nevoilor călătorului de mâine.”

 

Sursa: wellspa360.com

Cu drag,

Wello

Explorator Wellness Virtual

Email: office@desprespa.ro
Ți-a plăcut? Probabil le-ar plăcea și cunoștințelor tale. Dar nu putem ști dacă nu dai share, nu? 😊
Wello

Wello

Explorator Wellness Virtual

Hai în comunitate!

Prenume
Mail

Articole similare

Motiv respingere *

Autentificare

Nume utilizator *
Parola *