Entitatea internațională Therme Group a anunțat locația primului său proiect în regiunea Asia-Pacific. Viitorul complex de tip resort wellbeing va fi deschis în orașul Incheon din Coreea de Sud, ca parte a dezvoltării Golden Harbor.
Un memorandum de colaborare a fost semnat pe 20 decembrie de către vicepreședintele Therme, Stelian Iacob, și comisarul Zonei Economice Libere Incheon (IFEZ), Kim Jinyong.
Identificarea site-ului Golden Harbor ca destinație de expansiune a urmat după o exprimare inițială a intenției de cooperare din noiembrie 2022, prin care Grupul Therme și orașul au anunțat că vor colabora pentru a identifica cea mai potrivită locație pentru proiect.
Acordul va duce la cristalizarea proiectului in cursul anului 2024 și la semnarea finală a contractului de închiriere în 2025. În funcție de planurile și aprobările finalizate, se anticipează ca lucrările de construcție să dureze între doi și trei ani.
Cu costuri estimate la peste 200 de milioane de dolari SUA (£166,9 milioane, €193,6 milioane), Therme afirmă că noul complex va reflecta istoria și cultura distincte ale țării.
Incheon este orașul – poartă către vecinul Seoul, capitala Coreei de Sud. Dezvoltarea Golden Harbor este adiacentă unui terminal internațional de feriboturi, la 15 minute de Aeroportul Internațional Incheon și la o oră de centrul orașului Seoul cu transport public.
Therme afirmă că noua infrastructură va face locul ușor accesibil pentru milioane de oaspeți atât din țară, cât și internaționali, oferind perspective impresionante asupra golfului.
Stelian Iacob, Vice-Președinte Therme Group, adăugat: „Golden Harbor este cu adevărat spectaculos și suntem convinși că este o alegere foarte bună să aducem primul Therme din Asia-Pacific în această locație emblematică la nivel global.
„Coreea de Sud are tradiții bogate și variate în ceea ce privește domeniul wellbeing, și așteptăm cu nerăbdare să colaborăm cu partenerii locali pentru a reflecta această istorie și cultură bogată în noul concept.”
Deși K-Pop și K-Beauty au devenit mainstream, multe aspecte ale culturii coreene sunt încă subreprezentate, inclusiv wellness-ul coreean, spune Leekyung Han, specialist în proiecte imobiliare și de dezvoltare în domeniul ospitalității.
Modelul Therme
Ghidat de principiul accesibilității facilităților wellness la scară largă, Therme dezvoltă, proiectează și operează oaze de acest tip la scară largă, care integrează tradițiile străvechi cu tehnologia modernă și sustenabilă.
Bazinele termale extinse sunt combinate cu activități și programe de fitness, terapii și ritualuri, artă și cultură coreene, nutriție.
Fiecare locație Therme este concepută ca un resort urban accesibil, oferind atât un spațiu de sănătate și wellness, cât și atracții de parc acvatic de ultimă generație. Fiecare facilitate răspunde și mediului său, oferind soluții personalizate pentru a satisface condițiile ecologice, economice și culturale ale comunității.
Golden Harbor este prima locație Therme anunțată în zona Asia-Pacific.
Grupul operează în prezent patru locații în Germania și România, care atrag împreună milioane de vizitatori în fiecare an. În plus, dezvoltă noi locații în Europa continentală, SUA, Canada și Scoția.
SURSA: spabusiness.com
Explorator Wellness Virtual