Nu lasa niciodata un terapeut sa efectueze servicii pe oaspetii tai daca nu au fost evaluat si nu executa tratamentul per procedura.
Intr-un spa oaspetele trebuie sa regaseasca acelasi tratament de la terapeut la terapeut . Testeaza acest lucru atat personal cat si printr-un ´oaspete misterios ´. O persoana instruita in respectivele terapii care poate discerne daca serviciul primit respecta procedurile. Verifica toti terapeutii din timp in timp pentru consistenta.
Consistenta este esentiala in orice business : daca astazi mananc o delicioasa supa de creveti la bistro-ul meu preferat si maine imi iau si o prietena pentru a o gusta as fi nespus de dezamagita daca nu are vea acelasi gust exceptional pe care l-am laudat fiindca lipseste bucatarul sau vreu ingredient. Consistenta construieste reputatia si un produs valid . Intr-un spa este esential sa incorporezi mai degraba colectivul decat individualul, sa ai un manual de proceduri si sa te asiguri ca trainingul este facut in consecinta. Cand se obtine consistenta in livrarea serviciilor , atunci ne putem gandi la excelenta.