Plan de afaceri in spa. E vital ca inainte de a porni la drum sa iti aduni toate informatiile. Vorba englezului: to fail to plan is to plan to fail! O data adunate aceste informatii intr-un plan de afaceri este mult mai usor sa iti urmaresti targetele si sa creezi oportunitati pentru atingerea acestora. Spa-ul este, cum am mai spus o afacere minutioasa si care necesita pregatire in detaliu . Lipsa acestor informatii din ´panorama´ poate insemna atat pe termen lung cat si pe termen scurt pierderi de bani si timp, pozitionare incorecta ca pret sau filozofie , atragerea clientilor nepotriviti, o continua lupta pentru supravietuirea business-ului.
Plan de afaceri in spa: Declaratia de intentie
Declaratia de intentie trebuie sa permita eventualilor investitori sa identifice si sa inteleaga beneficiile si punctele importante din planul tau de afaceri . Desi declaratia de intentie ( suna un pic razboinic 🙂 ) este prima propozitie din proiectul tau, nu trebuie scrisa pana cand nu ai completat deja planul de afaceri.
Obiectivele strategice
Indica cu precizie ceea ce firma ta incearca sa realizeze
Personalul cheie in SPA
Biografii scurte sub forma unor cv-uri conventionale
Consumatorul SPA
Include caracteristicile demografice, psihografice si geografice ale consumatorilor potentiali
Competitia in piata SPA
Prezinta o listare factuala a surselor alternative unde consumatorul pe care incerci sa il atragi isi poate cheltui veniturile
Plan de afaceri in spa: Strategia de penetrare
Descrie maniera in care vei atinge consumatorul . O descriere a strategiei generale prin care vei obtine profit este foarte de dorit de asemenea
Previziunile
O proforma este un model de declaratie financiara care descrie un set de conditii care inca nu exista