Cum pot SPA-urile sa transforme pandemia intr-o oportunitate
Cum pot SPA-urile sa transforme pandemia intr-o oportunitate
Ultima actualizare în 07 Apr 2023
|
ACUM este cel mai bun timp pentru spa-uri. Criza va forta SPA-ul sa se reorienteze pe ceea ce a devenit vital pentru populatia intregului glob – sanatatea fizica si psihica. Practic, spa-urile trebuie sa revina intarit in matca lor cea mai fireasca, ca locuri unde starea de sanatate este protejata, imbunatatita si aparata.
DEPASIREA CRIZEI. GHID SCURT:
Masuri generale:
Fiti cu un pas inaintea semnalului autoritatilor de deschidere.
Ramaneti conectati cu tot ceea ce transmit Asociatiile globale si nationale de SPA in materie de management al crizei
Fiti gata cu materiale si tot ce e nevoie pentru protectie si distantare.
Sper ca ati tinut si veti tine tot personalul aproape si in continuare. Mai ales in vreme de criza succesul tuturor demersurilor va depinde in cea mai mare masura de felul in care reusiti sa va mobilizati oamenii.
COMUNICATI, comunicati, comunicati! EFICIENT!
Re-deschiderea pentru tratamente:
Daca nu ati facut-o inca,
COMUNICATI CATRE PUBLIC PROCEDURILE PENTRU IGIENA SI PREVENTIE, atat pentru personalul care va executa tratamentele cat si pentru client, incat oaspetii sa stie exact la ce sa se astepte si sa re- capete incredere. Asigurati-va ca personalul este bine instruit in acest sens.
Evaluati spatiile de desfasurare a tratamentelor, circulatiile la si de la aceste spatii inapoi in locuri sigure. Poate va trebui sa reamenajati sau chiar sa inchideti anumite camere definitiv pana cand pandemia va trece. CREATI CIRCUITE SIGURE!
TERAPII NOI. Neaparat, revizuiti meniul de servicii. Selectati/adaptati tratamentele din menu incat sa le oferiti in conditii de siguranta si conform noilor nevoi pe care oamenii le resimt in aceste vremuri de pandemie. Rescrieti procedurile de executie, conform cu noile reguli de igiena si preventie a imbolnavirii. ESTE CEL MAI BUN TIMP PENTRU INOVARE. Pandemia, izolarea a schimbat si schimba lumea, nevoile si perceptiile referitoare la sanatate.
Verificati stocurile de produse care au zacut probabil neatinse pe perioada de lock-down. Gasiti solutii si variante de oferte incat sa consumati aceste stocuri cu beneficii.
Adaptati rapid si adecvat preturile tratamentelor
ESTE TIMPUL PENTRU UN REAL MANAGEMENT FINANCIAR AL SPA-ULUI
COMUNICATI EFICIENT! Menu-ul de servicii ramane principalul instrument de marketing si vanzari. Si, e timpul pentru online only!
Re-deschiderea pentru piscine si saune:
Piscinele exterioare au primit deja OK, cu asigurarea conditiilor de distantare.
*Nu deschideti daca spatiile in jurul piscinei nu permit aceasta distantare
*Rezervati pentru orice acces
*Nu deschideti daca nu aveti sisteme de dezinfectare a apei care sa nu fie sigure pentru situatia pandemica, verificati cu DSP.
*Adaptati intervalele de prelevare a probelor de apa
Pentru facilitatile de la interior: FITI GATA CU CIRCUITE SIGURE
COMUNICATI. La fel ca si pentru zona de tratamente in aria uscata, comunicati procedurile pentru igiena si preventie
In functie de structura fiecarui spa pot rezulta sectiuni ale zonei umede (piscine + saune), pentru o mai usoara coordonare si management
REZERVATI pe fiecare sectiune
Sa aveti spa attendant pe fiecare sectiune
Evaluati finaciar ce inseamna efortul de mentinere in functiune a facilitatilor/fiecare sectiune, pentru decizii corecte de etapizare pentru re-deschidere, pana la deschiderea completa si in balanta cu gradul de ocupare a facilitatilor ce va fi permis. Lucrati diverse variatii din timp, pana la impunerea regulilor de catre autoritati.
SISTEMELE DE AERISIRE- aveti nevoie sa stiti exact care sunt sigure/nesigure, recomandate/nerecomandate, pentru situatia data. Gasiti solutii pe fiecare sectiune, daca e cazul, pentru a asigura aer de calitate
*Nu deschideti facilitati care nu pot asigura prevenirea imbolnavirii
*Alocati suficient staff pentru curatenie si dezinfectie
*Fiti pregatiti cu toate materialele/substantele/echipamentul necesare pentru igiena si preventie
Pentru ca lupta anti-covid este si o lupta contra cronometru pentru supravietuirea economica, spaGuide by Maria Rendes si Prime Road Media (pentru comunicare) vin in sprijinul spa-urilor, oferindu-va asistenta si consultanta pe oricare din aspectele mentionate in acest scurt ghid de redeschidere, si pot formula oferte personalizate, la cerere: