/
/
Cultura băilor japoneze Onsen in proprietătile Banyan Tree

Cultura băilor japoneze Onsen in proprietătile Banyan Tree

Ultima actualizare în 21 Apr 2025
|

 

banyan tree spa macau renshen treatment room

Banyan Tree a dezvăluit planurile sale de a consolida dimensiunea de wellbeing a oaspeților săi prin introducerea băilor Onsen în proprietățile sale.

Vorbind în cel mai recent număr al revistei Spa Business, Paul Hawco, director global pentru wellbeing integrat, spune că pasiunea fondatorului Banyan Tree, Ho Kwon Ping, pentru cultura japoneză a băilor a fost sursa de inspirație pentru această inițiativă.

„Când mergi la un hotel, te aștepți să fii inspirat și să înveți ceva nou”, explică el.

„Transformarea băilor pentru oaspeți în experiențe Onsen va fi ușor de implementat în noile proprietăți din Coreea, Japonia și China, unde acestea sunt situate în apropierea izvoarelor termale, iar apa poate fi adusă direct în camere pentru a crea experiența Onsen”, spune el.

„Acolo unde nu există o sursă naturală de apă minerală, vor fi adăugate minerale în apă înainte ca aceasta să fie pompată în camere.”

Se vor adăuga, de asemenea, plante locale și ingrediente specifice, si vor fi oferite ritualuri ghidate de respirație pentru a completa experiența.

Crearea unor experiențe de wellbeing direct în camera de hotel devine o prioritate tot mai mare pentru operatori, iar într-un peisaj competitiv al hotelurilor axate pe wellness, Hawco spune că Banyan Tree avansează cu inovații de acest gen, bazate pe strategia sa cu „opt piloni ai wellbeing-ului” (dezvoltare, practică, conexiune, hrănire, mișcare, ancorare, odihnă și conștientizare).

Deși rentabilitatea punctelor de contact intangibile legate de wellbeing poate fi dificil de cuantificat, aceste ritualuri sunt importante pentru experiența oaspeților, potrivit lui Hawco. „Poți măsura rata de captare și traficul”, spune el, „dar nu poți măsura neapărat ceva care are un impact emoțional, chiar dacă acest lucru generează loialitatea oaspeților.”

Introducerea de către grup, anul trecut, a șapte retreat-uri conduse de practicieni invitați reprezintă un alt punct de atracție pentru consumatorii interesați de wellbeing.

Între timp, oaspeții cazați într-o vilă din conceptul Wellbeing Sanctuary (introdus în 20 de proprietăți selecte din 2020) primesc un Wellbeing Passport pentru a-și documenta activitățile. În schimbul implicării lor, sunt recompensați cu tratamente gratuite și alte experiențe.

Hawco are un plan pentru a crește rata de captare a spa-urilor, precum și cheltuiala medie per tratament în următorii doi până la patru ani. Pe termen lung, el intenționează să extindă portofoliul de spa-uri Banyan cu mai multe contracte de management independente sau cu terți. Din cele 72 de spa-uri ale companiei, doar nouă sunt în afara hotelurilor. Compania are un parteneriat de dezvoltare cu Accor, care susține această creștere.

 

Sursa:  spabusiness.com

banyan tree spa macau treatement room

 

Cu drag,

Wello

Explorator Wellness Virtual

Email: office@desprespa.ro
Ți-a plăcut? Probabil le-ar plăcea și cunoștințelor tale. Dar nu putem ști dacă nu dai share, nu? 😊
Wello

Wello

Explorator Wellness Virtual

Hai în comunitate!

Prenume
Mail

Articole similare

Motiv respingere *

Autentificare

Nume utilizator *
Parola *