În era digitalizării și a preocupării în creștere pentru o viață sănătoasă, afacerile din domeniul spa & wellness se dezvoltă rapid. Iar digitalizarea rezervărilor, posibilitatea oferită clienților de a rezerva ei înșiși, face tot procesul mai simplu pentru clienți, dar și mai eficient și generator de venituri mai mari pentru spa. Platforma TouchMenu este o soluție digitată, care, cu ajutorul codurilor QR susține creșterea veniturilor și eficientizarea programărilor în centrele spa, în hoteluri și resorturi.
De curând intrată pe piața din România, soluția web TouchMenu propune generarea de venituri cu ajutorul codurilor QR plasate în puncte-cheie de interacțiune cu clienții, atât în propriul centru wellness sau spa cât și în alte locuri operate de același business sau de parteneri, cum ar fi restaurante, baruri sau hoteluri, alte afaceri din destinație. Astfel, prin crearea mai multor puncte de contact, creștem posibilitatea de conversie și generarea de vânzări suplimentare.
Platforma TouchMenu funcționează ca o aplicație, cu avantajul că nu necesită conectarea prin crearea unui cont. Simpla scanare a unui cod QR specific plasat pe un display în diferite locuri din spa sau trimiterea unui link asociat codului QR către baza de clienți a centrului spa va deschide un micro-site propriu și va putea genera programări, achiziția unor terapii suplimentare sau accesarea unor oferte.
Din perspectiva implementării, în zona de admin TouchMenu vei introduce toate informațiile necesare pentru ca viitorii clienți să cunoască detalii despre terapiile pe care pot urma, despre tarife și despre terapeuți. Pe lângă faptul că pot vizualiza informații, oaspeții își pot programa vizită la spa, terapiile, terapeutul și pot plăti în avans, online. Platforma este disponibilă și în varianta pentru angajați, astfel încât aceștia să fie anunțați atunci când apar noi programări și să aibă acces în timp real la programările pe care le fac oaspeții.
Prin TouchMenu poți avea feedback în timp real de la clienți printr-un chestionar de satisfacție, posibilitatea de a primi recenzii și un modul de interacțiune directă cu Recepția, astfel încât experiența oaspetelui să fie excelentă. Platforma este disponibilă în 36 de limbi, astfel încât se reduce bariera de comunicare între oaspeți și angajații centrului spa.
TouchMenu este o platformă ce se poate implementa în maxim 5 zile, iar modalitatea de colaborare cu proprietățile este una flexibilă și convenabilă, sub formă de abonament lunar convenabil, putând fi implementat în centre spa, restaurante, hoteluri sau proprietați complexe precum resorturile.
Trăim din plină revoluția digitală și observăm un comportament al consumatorilor în continuă schimbare. Clienții își doresc flexibilitate, transparență, accesibilitate și o distanță virtuala tot mai scurtă între ei și branduri, adică între intenția de a cumpăra și achiziția efectivă a produsului sau serviciului. Astfel, câteva click-uri în plus sau în minus, precum și existența opțiunii de achiziție online pot face diferența în beneficiul sau în detrimentul cumpărării.
Dacă atunci când fac o programare telefonică clienții trebuie să ia în considerare locul în care se află (să poată auzi), momentul rezervării (în timpul programului spa-ului, în timpul lor liber) și timpul acordat conversației, atunci când fac o programare online, aceste restricții dispar. Din această perspectivă, achiziția online, fără intermediar uman este mult mai la îndemâna multora, mai ales a consumatorilor din generația Millenials.
Iată care sunt beneficiile TouchMenu pentru afacerea spa:
Renunți la meniurile și broșurile tipărite stufoase, scumpe și nepractice
Eliberezi timpul recepționerului, eviți supraincrcarea recepției, renunți la caietul de rezervări în care recepționera/ul înregistrează manual rezervările
Gestionezi mai ușor și în timp real resursele, având acces la programări de oriunde
Recepționerul se va concentra pe întâmpinarea clienților și pe crearea unei experiențe încă de la primirea în centrul spa
Ai acces la rapoarte pentru a lua deciziile cele mai potrivite atât pentru angajați cât și pentru afacere – vezi care sunt terapiile cele mai solicitate și care nu, pentru a le înlocui, care sunt orele de vârf, pentru a aloca resurse, care sunt terapeuții cei mai solicitați, pentru a-i aprecia.
Clienții pot vedea în timp real disponibilitatea penru anumite terapii și terapeuți
Din perspectiva clientului, accesul la platforma online îi conferă avantajul unei experiențe îmbunătățite, atât online, cât și offline.
Cu programări la terapii spa făcute de clienți doar prin scanarea codului QR afișat în oricare din spațiile publice ale proprietății, TouchMenu ajută la simplificarea operării spa-ului și la reducerea timpului dintre intenția de a urma o terapie și achiziția ei efectivă. Apoi, eroarea umană a recepționerului determinată de oboseală, supraîncărcare sau neatenție, este eliminată.
TouchMenu este o aplicație ce are la bază inteligența artificială, în scopul analizei comportamentului clienților. Integrarea inteligenței artificiale în aplicație va determina sugestii de terapii pe baza achizițiilor anterioare, astfel încât clientul să beneficieze de ușurința de a comanda și de personalizare.
În același timp, statisticile oferite vor ajuta managementul centrului spa să urmărească indicatorii de performanță, să identifice tendințe, să își optimizeze strategiile și să ia decizii informate.
Adoptarea noilor tehnologii, digitalizarea proceselor și operațiunilor afacerii pot genera reticență sau chiar respingere din partea angajaților. Însă, prin comunicare permanentă, prin interacțiune în care să le explici beneficiile și faptul că nu vor fi înlocuiți de tehnologie, ci eliberați de sarcini de rutină pentru a putea evolua, ajutați în munca lor în contextul lipsei de personal, vei vedea că echipa va îmbrățișa rapid implementarea tehnologiei.
În acest demers, reprezentanții TouchMenu te vor ajuta cu training și discuții directe cu cei implicați, cât și cu implementarea personalizată a aplicației în funcție de specificul centrului spa sau al proprietății, în cazul hotelurilor sau resorturilor.
Angajați sau clienți, suntem permanent înconjurați de tehnologie și puși în situația de a interacționa cu ea în diverse moduri și momente ale vieții de zi cu zi. Astfel, implementarea tehnologiei în business devine o necesitate pentru a ramane relevanți și competitivi, pentru a conduce o afacere adaptata nevoilor și cerintelor consumatorului modern.
Explorator Wellness Virtual