/
/
Cosmetics Business dezvăluie cele mai importante 5 tendințe în îngrijirea pielii

Cosmetics Business dezvăluie cele mai importante 5 tendințe în îngrijirea pielii

Ultima actualizare în 08 Jun 2024
|

girl with freckle 1200x628 facebook 1200x628 1 1170x612 1

Tendința # 1: Nu e doar despre Gen Z

Obsesia industriei frumuseții pentru Generația Z în ultimii cinci ani a fost clară pentru toată lumea, cu start-up-uri inovatoare, companii consecrate și orice alt brand între aceste categorii luptându-se să prezinte concepte proaspete și culori vibrante pentru a atrage acest grup de consumatori tineri.

Brandurile care îndeplinesc așteptările acestei categorii demografice au creat un nou model în domeniul frumuseții.

Dar, desi sunt înrădăcinate în noile valori ale consumatorilor, brandurile Generației Z nu sunt doar pentru Gen Z.

Brandurile de îngrijire a pielii și cosmetice ale Generației Z se adresează acum și altor segmente demografice mai în vârstă – inclusiv Gen X și Boomers – ceea ce a devenit posibil prin influența pe care Gen Z o are asupra industriei frumuseții în general.

Tendința # 2: Refacerea pielii

Protecția și repararea barierei cutanate domină dezbaterile despre rutina de ingrijire a pielii. Pe TikTok, hashtagul #skinbarrier a crescut de la aproximativ 300 de milioane la 2,9 miliarde de vizualizări doar în ultimul an.

Protejarea barierei pielii pentru a permite microbiomului să își refacă procesele naturale este o tendință foarte actuală.

„Pe măsură ce intrăm într-o perioadă de regândire a îngrijirii pielii, ritualurile care hrănesc și protejează dermul vor readuce produsele la principiile de început”, spune Clare Varga, Director de Frumusețe la WGSN.

În 2023, refacerea pielii va fi adoptată ca antidot la problemele moderne ale pielii, cu produse „seed and feed” care ajută la repararea, întărirea și protejarea florei naturale a pielii. Abordarea mai prescriptivă a florei pielii individuale va crea următoarele oportunități pentru această tendință să prospere, cu produse personalizate bazate pe microbiomul specific pielii și chiar date de localizare și condiții meteorologice.

Tendința # 3: Batoane multifuncționale pentru buze și piele

Din punct de vedere al formei, se pare că noua eră aparține batoanelor cosmetice: iată o formă de îngrijire a pielii care poate fi utilizată oriunde, oricând.

Aceasta este premisa marketingului brandului coreean Kahi pentru celebrul său Multi Balm, un produs situat în centrul trendului K-beauty pentru batoane hidratante și cunoscut și pentru numeroasele apariții în producții coreene precum „The King: Eternal Monarch” și „Extraordinary Attorney Woo”.

Trendul, condus de Multi Balm Wrinkle Bounce într-o nuanță roz deschis care se vinde cu “viteza” a în trei bucăți pe secundă în Coreea, a explodat în ultimii doi ani.

Tendinta # 4: Îngrijirea pielii îmbogățită cu melanină

Iată o tendință tot mai des abordată, mai ales de brandurile noi, cu misiune, care se străduiesc să aducă o schimbare de abordare.

Scopul lor este nu doar de a face îngrijirea pielii bogate în melanină mai accesibilă, ci și de a începe să depășească inechitatea încă prezentă în oferta de produse dermatocosmetice pentru nuanțe de piele diverse (diferite de cea albă), într-o industrie în care, în Statele Unite, mai puțin de 3% dintre dermatologi sunt de culoare.

Tendința # 5: Reducerea stresului

Stresul afectează aspectul pielii: este un fapt bine cunoscut. Dar ce-ar fi dacă am putea spune că o zi dificilă de marți ar putea rezulta într-o reacție a pielii până în weekend – și că am putea interveni folosind anumite produse de îngrijire a pielii pentru a diminua impactul?

Și dacă senzația oferită de un produs de îngrijire a pielii ar putea fi dovedită că oferă un efect imediat de reducere a stresului? Sunt întrebări la care brandurile incearca sa raspunda printr-un număr tot mai mare de studii științifice. Și acestea sunt pe cale să schimbe viitorul îngrijirii anti-stress a pielii.

„Știința în cele din urmă ține pasul cu ceea ce practicienii de medicină estică au înțeles de secole”, spune Rose Sparacio, VP Global de Dezvoltare a Produselor la Tatcha, pentru Cosmetics Business.

„Suntem intr-un final capabili să aplicăm cercetarea la multitudinea de beneficii mentale și fizice care pot fi oferite prin intermediul ingredientelor naturale a modului in care aceste ingrediente sunt recepționate de corpul nostru.”

Cu drag,

Wello

Explorator Wellness Virtual

Email: office@desprespa.ro
Ți-a plăcut? Probabil le-ar plăcea și cunoștințelor tale. Dar nu putem ști dacă nu dai share, nu? 😊
Wello

Wello

Explorator Wellness Virtual

Hai în comunitate!

Prenume
Mail

Articole similare

Autentificare

Nume utilizator *
Parola *