Această situație este mai des întâlnită decât ai crede, chiar și „la case mai mari”.
De exemplu, Eastern Propane & Oil este una dintre cele mai mari companii de furnizare a energiei din New England.
Cu peste 500 de angajați, compania se mândrește cu o echipă dedicată și bine pregătită.
Cu toate acestea, recent, Eastern a întâmpinat provocări în momentul în care a promovat în poziții de conducere, angajați care erau foarte competenți în roluri operaționale
…FĂRĂ să le asigure o pregătire managerială.
Acești angajați, deși excelenți în ceea ce făceau, nu aveau abilitățile necesare pentru a conduce o echipă.
Imaginează-ți să iei un Terapeut Senior, sau un Receptioner cu experiență, care este foarte bun în ceea ce face și să-l pui de a doua zi să conducă o mână de oameni.
Ieri, acest om își savura cafeaua cu colegii lui, iar astăzi trebuie să le împartă taskuri.
Deseori…
Studii realizate de Harvard Business School, de Deloitte și de Gallup arată că aproape 82% dintre companii promovează oamenii pe baza abilităților lor tehnice, FĂRĂ a lua în considerare competențele de leadership și management.
Această situație duce la scăderea eficienței echipei, decizii greșite, conflicte interne și bani cheltuiți inutil.
Angajații din subordine se vor simțit demotivați și asta duce la clienți nemulțumiți și, implicit, scăderea veniturilor.
În cazul Eastern Propane & Oil, specialiștii proaspăt promovați nu știau cum să comunice eficient cu echipele lor, cum să urmărească corect realizarea responsabilităților și nici cum să gestioneze echipele ca să-și atingă obiectivele.
Lipsa acestei pregătiri a generat neînțelegeri frecvențe, o creștere a tensiunilor între angajați și un nivel scăzut de încredere în echipă.
Astfel compania a decis să implementeze un program de dezvoltare a managementului și leadershipului.
Și un set de abilități care nu se dobândesc peste noapte și nici nu ne naștem cu ele.
Stai liniștit, nu îți propun un program robust de dezvoltare a leadershipului și de management.
Pentru asta avem cursul de Spa Management de 12 luni, și, chiar și acela poate fi completat și cu alte cursuri.
Dar acum, pentru team leaderii si managerii la început de drum, îți propunem un curs tip capsulă, foarte practic și bine structurat, din care colegii tăi să înțeleagă sistemul de management și să poată aplica imediat după curs tot ce au învățat.
Ciprian este un profesionist cu o vastă experiență în conducerea operațiunilor Spa de lux.
A lucrat pentru mărci de ospitalitate de renume internațional, precum Ritz Carlton, Six Senses, Anantara, Intercontinental și Sheraton, aducând un plus de valoare prin expertiza sa în servicii de top în diverse țări, inclusiv Emiratele Arabe Unite, Qatar, Turcia, Austria, Azerbaidjan și România.
Este specializat în gestionarea serviciilor de Spa de înaltă calitate, implementarea programelor inovatoare de wellness și crearea unor experiențe de neuitat pentru clienți.
Pentru că este un curs de care piața Spa din România are mare nevoie ca să se poată dezvolta sănătos, îl lansăm la un preț mai mic decât un ritual Spa: doar 100 EUR + TVA.
Important: Dacă ești partener despreSpa.ro ai un discount suplimentar de 10%, cu codul: desprespa2024
Și dacă înscrii mai mulți colegi, mai primești:
Un alt avantaj major este că tot ceea ce se învață, poate fi implementat imediat și poți vedea rapid rezultatele.
Eastern Propane & Oil a învățat pe propria experiență o lecție:
Și dacă ținta ta este să ai o echipă care împinge lucrurile înainte, atunci vino la Cursul Online First Time Manager și vei observa:
Cursul poate fi oferit la acest preț promoțional datorită partenerilor SpaEdu care susțin dezvoltarea pieței Spa din România prin educarea persoanelor cheie din domeniu: Farmec SA – prin brandul său Gerovital Equilibrium, Multisoft, Diversey România și Manhae – Sursa Naturală de Feminitate.
Explorator Wellness Virtual