Inaugurarea unui spa poate insemna nu numai un prilej de bucurie, ci si un moment de cumpana in traseul pe care investitorii spera sa il parcurga atunci cand aleg sa porneasca pe acest drum.
Pentru a pastra aceasta nota de optimism, mi-ar placea sa cred ca mare parte dintre investitorii din industria spa aleg consultanta spa in scopul cresterii potentialului afacerii proprii, in scopul eficientizarii vanzarilor si a imbunatatirii continue a imaginii spa-ului propriu, dar si a culturii spa, in general.
O alta categorie, deloc neinsemnata a proprietarilor de spa-uri, aleg serviciile unui specialist in consultanta spa atunci cand intrezaresc un potential esec, atunci cand pentru foarte multi dintre acestia este prea tarziu.
Specialistii in consultanta spa au menirea de a-i ajuta pe investitori in a le trasa concret caile pe care sa le parcurga in sensul dezvoltarii acestui larg domeniu de activitate, in sensul cresterii serviciilor de calitate, minimizand investitiile si crescand potentialul brandului pe care il promoveaza.
Cu alte cuvinte, un consultant spa reprezinta garantia unei investitii, asadar nu ezitati sa dati credit unui specialist.
Revenind la titlul articolului de astazi, celor care se intreaba cand anume trebuie apelat la serviciul de consultanta spa, le pot sugera sa o faca inca de la primii pasi pe care ii fac in deschiderea unui centru spa.
Un consultant spa va poate ajuta in demersurile pe care le faceti in scopul promovarii in media, un aspect foarte important, de care nu toti investitorii sunt constienti, acestia considerand ca insasi prezenta spa-ului va fi suficienta pentru a atrage clientela, o perceptie total gresita, de altfel.
Un consultant spa poate fi cheia catre succesul brandului pe care doriti sa il dezvoltati, oferindu-va sansa de a va familiariza cu o seama de elemente specific acestui domeniu, de care, de foarte multe ori, investitorii sunt straini.
– construirea unei imagini cu totul aparte a spa-ului;
– relatia cu media, in scopul deschiderii conceptului, catre publicul de interes;
– profit maxim si investitii scazute;
– strategii de dezvoltare;
– crearea unui concept care sa devina lider in aceasta nisa;
– utilizarea la maxim si in conditii optime a spatiului destinat spa-ului;
– eticheta spa cu semnatura proprie;
– protocoale spa cu semnatura unica;
– eficientizarea castigurilor, prin eficientizarea vanzarilor;
– crearea unei echipe de top, care sa deserveasca spa-ul;
– activitate crescuta si pastrarea unei ambiente placute, in scopul eficientizarii relatiei dintre angajati;
– permanenta relatie calda dintre angajatii spa-ului cu clientii, de altfel un aspect foarte putin dezbatut, dar de o importanta majora in dezvoltarea serviciilor de specialitate, in tara noastra.
Fiti primul care apelati la serviciile unui specialist in consultanta spa si bucurati-va de o experienta unica!
Explorator Wellness Virtual