Clinique La Prairie a demarat o nouă eră de expansiune globală, în care își propune să-și consolideze portofoliul cu o colecție de până la 50 de proprietăți.
În prezent, colecția Clinique La Prairie include resortul emblematic din Elveția și cinci Centre de Longevitate.
Fondat în 1931 de profesorul Paul Niehans, CLP se concentrează pe patru piloni – evaluare medicală, wellness, nutriție și mișcare. Metoda sa implică testarea ADN-ului pentru a personaliza programele oferite, precum și utilizarea celebrului său Extract CLP, a suplimentelor celulare genomice și a suplimentelor de sănătate holistică.
Apropiindu-se de centenarul său, CLP intră într-un nou capitol concentrat pe expansiunea globală și inovație.
Pe lângă stațiunea sa emblematică din Montreux, Elveția, brandul a lansat in ultimii ani locații – satelit urbane – cunoscute sub denumirea de Centre de Longevitate – începând cu 2020.
Spa-urile urbane au fost deschise în Madrid, Bangkok, Doha, Taipei și, cel mai recent, Dubai, la noul One&Only One Za’abeel.
„Planul pe termen lung este să ajungem la aproximativ 40 de Centre de Longevitate și 10 Stațiuni de Sănătate, menținând caracterul exclusivist”, a declarat Simeone Gibertoni, CEO CLP .
„Prima noastră Stațiune de Sănătate va fi lansată în Anji, China, în 2024, urmată de încă una în Amaala, proiectul gigant axat pe wellness din Arabia Saudită, în 2025.
„Stațiunile de Sănătate sunt proiecte mari, așa cum vă puteți imagina. La Anji, de exemplu, este vorba de un teren de 1,3 hectare care oferă 29 de camere și apartamente distribuite în șapte vile. Pe lângă aceasta, există un clădire centrală care găzduiește departamentele medicale, de wellness, mișcare și nutriție. »
„Durează ani de zile să crești astfel de proprietăți de la primul schimb până când poți să le anunți și să le deschizi și suntem foarte selectivi în privința destinațiilor și exclusivității lor. »
De ce este acum momentul potrivit pentru expansiune?
„Bolile cronice precum bolile cardiovasculare, diabetul și afecțiunile legate de vârstă precum Alzheimer sunt în creștere, iar Centrele noastre de Longevitate îi ajută pe oameni să prioritizeze medicina preventivă și detectarea timpurie”, a declarat Gibertoni.
„Ele oferă acces la serviciile inovatoare CLP precum evaluările de sănătate, crioterapia, taerapia cu raze infraroșii, nutriceuticele, perfuziile intravenoase și stimularea cerebrală. În plus, le permit clienților noștri internaționali să-și continue călătoria mai aproape de casă, permițându-le să interacționeze în mod regulat cu experții noștri și să-și construiască rutine sănătoase.”
Cu toate că strategia de extindere a CLP este ambițioasă, Gibertoni a subliniat că el și echipa sa vor păstra ADN-ul brandului pe măsură ce portofoliul său crește. CLP are o echipă de 15 persoane – specializați în discipline de la medicină la știință, nutriție, wellness, ospitalitate și altele – care se asigură că fiecare dintre punctele sale globale cuprinde expertiza și experiența CLP în fiecare detaliu.
Sursa : SpaBusiness.com
Explorator Wellness Virtual