Dupa ce Clujul, orasul in care locuiesc, m-a obisnuit cu targuri si expozitii modeste pe profilul de cosmetice, surpriza a venit in weekendul trecut. 12-13 Aprilie, cand la Sala Sporturilor “Horia Demian”, Health and Beauty Business Media Kft. din Budapesta a organizat BEAUTY FORUM CLUJ 2014.
Pe un spatiu mult redus ca si dimensiune comparativ cu alte asemenea evenimente de profil. Daca ma gandesc la ultimul la care am participat in Londra, sau la salile de expozitie din Bucuresti, am regasit si descoperit reprezentanti de seama care s-au prezentat excelent. De notat a fost atmosfera intreactiva intretinuta in permanenta cu mare eleganta, concursurile hair si make-up, demonstratiile si acordarea de premii s-au succedat aproape non-stop, intr-un ritm de maraton aproape, si colorate de prezentari de moda de mare tinuta. Conexiunile se leaga mult mai usor intr-un asemenea spatiu si colegialitatea a fost cuvantul de ordine.
Nici o categorie nu a lipsit. Spre deosebire de Londra, unde brandurile organice au fost puternic reprezentate, aici au dominat dermatocosmeticele. Insa putinii reprezentanti ai aromaterapiei si fitoterapiei bio-organice, produselor naturale au adus calitate. Testata! Sunt branduri unguresti, cu parfumuri si arome locale, inca isi cauta drumul inspre limbajul spa universal actual, dar sunt oricum foarte aproape. Si oricum, pretul e mult mai omenos. Romania reprezentata de un stand micut dar valoros, uleiuri presate la rece si creme cu ceara de albine ca si conservant natural. Tamaie sau lacramioare de padure din Abrud?
Clujul se ambitioneaza sa faca „tratamentul Madonei” la 150 de ron, si reuseste. Tratamentul cu oxigen hiperbaric a devenit accesibil tuturor, si tenul infuzat cu produse de calitate, naturale pentru o prospetime de durata e „un must”.
Maria Rendes. Spa Consultant
Telefon: +40 727 912 653
Email: maria.rendes@yahoo.com
Spa Consultant Colaborator