In trecut lucrând in diverse centre de wellness ca Director SPA obișnuiam să mă opun cu înverşunare audit-urilor de spa mai ales celor misterioase, îmi stârneau o oarecare teamă să știu că echipa mea nu este la acel nivel de excelență mult dorit. Nimic nu poate fi mai greşit…
Deși știam că voi primi feedback constructiv si aplicabil, a existat întotdeauna o parte din mine care a simțit că sunt criticată, eu fiind o perfecționistã ca fel de-a fi.
Ulterior când chiar am ințeles importanta nemaipomenita a acestor evaluări, le prețuiesc atât de mult încât recomand să aibă loc de cel puțin o data pe lună.
Chestia este că, la un moment dat, îți dai seama că ceea ce contează cel mai mult în spa-ul tău este călătoria clientului/ experiența sa unică, umană din primul moment in care rezerva tratamentul pentru a deveni client, pana la faza lui sau a ei de plecare din spa şi chiar mai departe.
Un audit profesionist implica observarea interacțiunii cu clienții, gesturi, modele de comportament ale angajaților, protocoale şi standardele de tratament etc.
Obținerea feedback-ului printr-o evaluare ar trebui să fie în centrul dezvoltării afacerii tale, este ADN-ul profitabilitații, de aceea, pe de o parte, mărturiile si interacțiunea sunt atât de importante. Atâta timp cât clienții tai se simt bine, ei vor reveni la tine.
Audit-urile de spa misterioase, pe de altă parte, îți oferă chiar mai multe detalii – consideră-le drept ochii afacerii tale.
Dacă și tu vrei o consultanța / un audit SPA cu Larisa Marinică, scrie-ne un email pe adresa ioana.marian@despreSpa.ro, sau suna-ma la telefon 0720.111.414 și te voi programa la o întâlnire online 1 la 1 cu Larisa. In întâlnirea online veți discuta mai multe despre spa-ul pe care-l conduci și apoi îți vom trimite oferta personalizată.
Explorator Wellness Virtual