Te lupți zi de zi cu lipsa de personal calificat, educația precară a clienților pentru serviciile pe care le oferi și instabilitatea fiscală.
Soluția este să îți pregătești tu personalul, să contribui și la educarea publicului larg și să te asiguri că managerul Spa-ului este pregătit să gândească o strategie de creștere durabilă.
Este greu.
Dar, spre deosebire de multe alte industrii, noi avem un mare avantaj: o comunitate în care cei mai buni specialiști din domeniu, indiferent de Spa-ul unde lucrează, contribuie cu know-how-ul lor astfel încât să creștem calitatea serviciilor Spa din toată țara și să așezăm Spa-urile din România pe harta Spa-urilor internaționale.
Iată ce am realizat în primele 6 luni ale anului 2024 și ce noutăți urmează să lansăm în cadrul acestei comunități, ca să creștem sănătos întreaga piață:
În ianuarie, SpaEdu – prima academie de Spa Management din România – a primit statutul de CIDESCO Training School. Asta arată că pregătim cursanții la cele mai înalte standarde internaționale, ceea ce se reflectă imediat și în calitatea superioară a serviciilor pe care o oferă clienților.
Iar clienții care sunt familiarizați cu standardele înalte, observa imediat diferența.
Mulți manageri cred că oglinda unui spa începe la recepție. Nu este așa. Imaginea pe care și-o face clientul este din momentul în care ajunge în parcare și dă ochii cu portarul. Apoi din întâmplare, cu femeia de la curățenie, iar recepționerul poate fi al treilea om pe care-l întâlnește. Fiecare interacțiune cu clienții devine o oportunitate să oferi servicii excepționale.
Cursul de Introducere în Spa abordează tipurile de centre spa și specificitățile lor, tratamentele oferite, conceptele spa, dar și noțiuni de bază de customer care, eticheta spa și dress code – pentru întreaga echipă – tot personalul care poate să intre în contact cu un client.
Pregătim personalul astfel încât să:
învețe gestionarea cu înțelepciune a situațiilor provocatoare din recepție ce apar în fiecare zi
știe CUM și CE să facă atunci când recepția este foarte aglomerată
știe cum să facă programările astfel încât să umple mai întâi orele care n-ar fi printre primele opțiuni ale clienților
știe CUM să poată vinde doar cele mai scumpe terapii în orele în care este cererea cea mai mare,
CUM să vândă cât mai multe produse Spa Retail
ofere clientului servicii ireproșabile
În plus, crearea unui mediu de învățare continuă în Spa-uri, ajută la reducerea fluctuației de personal și la menținerea unei echipe stabile și dedicate.
Am atras în acest program oamenii care vor sa facă mai mult decât ce impune fișa postului.
Am vrut să-i recunoaștem pe cei care vor să învețe, sa evolueze și să se transforme, la rândul lor, în mentori și ambasadori ai Spa-ului.
Aici este momentul să vin cu mulțumiri și recunoștință către cei 3 sponsori care susțin SpaEdu: Farmec prin brandul Gerovital Equilibrium, Multisoft și Diversey România.
Această conferință ne ajută să schimbăm idei, legăm prietenii durabile și închegăm noi colaborări.
Iar Premiile Spa România oferă un motiv tuturor Spa-urilor din România să încerce să fie mai buni decat erau cu un an înainte.
Mulțumesc încă o dată celor 7 membrii ai juriului care au o experiența internațională și care ne-au ajutat cu desemnarea câștigătorilor!
Anul acesta a fost al 10-lea an consecutiv când centrele Spa din mai multe județe ale țării au sărbătorit Global Wellness Day.
Timp de 24 de ore, aproximativ 1 miliard de oameni din peste 170 de țări au celebrat Starea de Bine, iar noi am fost printre ei.
Vor intra astfel în contact cu abordări și perspective noi, alte concepte de Spa, poate și alte categorii de clienți, își vor crea relații și vor învață din experiențele colegilor lor.
Absolvenții acestor cursuri devin mai competenți și mai pregătiți să își îndeplinească roluri pe care antreprenorii, investitorii și directorii le caută.
Cursanții pot obține certificări recunoscute la nivel internațional și au capacitatea să ofere clienților o experiență la cele mai ridicate standarde.
Click AICI: https://meetings.hubspot.com/ioana-marian
Odată reglementată legislația, va exista o creștere a interesului pentru domeniul spa ca destinație de carieră. Va fi mai ușor să se recruteze și să se păstreze angajați calificați și dornici să se dezvolte profesional, plus multe alte beneficii.
Mulțumesc grupului de lucru care muncește voluntar pentru toate Spa-urile din piața!
Programul se adresează exclusiv centrelor Spa, Wellness și Balneare – partenere despreSpa.ro și este unul dintre cele mai apreciate de toți participanții. Revenim cu detalii în curând.
SpaEdu nu este doar despre cursuri și programe online, ci suntem acolo unde este nevoie de creștere și dezvoltare.
Imediat după cursul de Recepție Spa cu Oana Bârză, Etelka Todor – directorul general Fenyo Conference & Spa Hotel – m-a rugat să organizăm în format fizic același curs pentru cei 8 recepționeri din spa & hotel. Cu permisiunea ei, îți arăt mesajul pe care mi l-a trimis imediat după acest prim curs in-house:
În perioada următoare, vom mai lansa cursuri și workshop-uri in-house, astfel încât să ajutăm piața prin cursuri de calitate, în varianta care ți se potrivește cel mai bine.
În mai puțin de 6 luni piața Spa a trecut prin certificări internaționale, lansări de programe educaționale, organizarea de evenimente prin care am celebrat și ne-am bucurat de reușitele anului anterior. N-am fi reușit toate acestea fără trainerii și mentorii din programele SpaEdu, sponsorii care ne susțin an de an și cursanții care au ales calea dificilă, aceea a excelenței!
Vă mulțumesc pentru susținere, implicare și dedicare!
Continuăm împreună dezvoltarea domeniul Spa în România!
Fondator despreSpa.ro si SpaEdu