/
/
11 Oportunități pentru Spa-urile din România în 2024

11 Oportunități pentru Spa-urile din România în 2024

Ultima actualizare în 12 Jun 2024
|

Excursie Conferinta Spa 2024

Te lupți zi de zi cu lipsa de personal calificat, educația precară a clienților pentru serviciile pe care le oferi și instabilitatea fiscală.
Soluția este să îți pregătești tu personalul, să contribui și la educarea publicului larg și să te asiguri că managerul Spa-ului este pregătit să gândească o strategie de creștere durabilă.

Este greu.

Dar, spre deosebire de multe alte industrii, noi avem un mare avantaj: o comunitate în care cei mai buni specialiști din domeniu, indiferent de Spa-ul unde lucrează, contribuie cu know-how-ul lor astfel încât să creștem calitatea serviciilor Spa din toată țara și să așezăm Spa-urile din România pe harta Spa-urilor internaționale.

Iată ce am realizat în primele 6 luni ale anului 2024 și ce noutăți urmează să lansăm în cadrul acestei comunități, ca să creștem sănătos întreaga piață:

 

Primele 6 luni

 

 1. Cursanții SpaEdu pot obține o diplomă recunoscută la nivel global

În ianuarie, SpaEdu – prima academie de Spa Management din România – a primit statutul de CIDESCO Training School. Asta arată că pregătim cursanții la cele mai înalte standarde internaționale, ceea ce se reflectă imediat și în calitatea superioară a serviciilor pe care o oferă clienților.

Iar clienții care sunt familiarizați cu standardele înalte, observa imediat diferența.

2. Uniformizarea cunoștințelor și a practicilor din centrele spa prin lansarea Cursului Introductiv – Level 1

 

Mulți manageri cred că oglinda unui spa începe la recepție. Nu este așa. Imaginea pe care și-o face clientul este din momentul în care ajunge în parcare și dă ochii cu portarul. Apoi din întâmplare, cu femeia de la curățenie, iar recepționerul poate fi al treilea om pe care-l întâlnește. Fiecare interacțiune cu clienții devine o oportunitate să oferi servicii excepționale.

 

Cursul de Introducere în Spa abordează tipurile de centre spa și specificitățile lor, tratamentele oferite, conceptele spa, dar și noțiuni de bază de customer care, eticheta spa și dress code – pentru întreaga echipă – tot personalul care poate să intre în contact cu un client.

 

3. A fost lansat Programul Level 2 – pentru terapeuții și recepționerii Spa

 

Pregătim personalul astfel încât să:

  • învețe gestionarea cu înțelepciune a situațiilor provocatoare din recepție ce apar în fiecare zi

  • știe CUM și CE să facă atunci când recepția este foarte aglomerată

  • știe cum să facă programările astfel încât să umple mai întâi orele care n-ar fi printre primele opțiuni ale clienților

  • știe CUM să poată vinde doar cele mai scumpe terapii în orele în care este cererea cea mai mare,

  • CUM să vândă cât mai multe produse Spa Retail

  • ofere clientului servicii ireproșabile

 

În plus, crearea unui mediu de învățare continuă în Spa-uri, ajută la reducerea fluctuației de personal și la menținerea unei echipe stabile și dedicate.

 

4. Am lansat Spa Business Challenge – provocare ce a avut ca scop identificarea și dezvoltarea viitorilor lideri din industrie

 

Am atras în acest program oamenii care vor sa facă mai mult decât ce impune fișa postului.

Am vrut să-i recunoaștem pe cei care vor să învețe, sa evolueze și să se transforme, la rândul lor, în mentori și ambasadori ai Spa-ului.

 

Aici este momentul să vin cu mulțumiri și recunoștință către cei 3 sponsori care susțin SpaEdu: Farmec prin brandul Gerovital Equilibrium, Multisoft și Diversey România.

 

5. Organizarea Conferinței Spa România + Premiile Spa România

 

Această conferință ne ajută să schimbăm idei, legăm prietenii durabile și închegăm noi colaborări.

 

Iar Premiile Spa România oferă un motiv tuturor Spa-urilor din România să încerce să fie mai buni decat erau cu un an înainte.

 

Mulțumesc încă o dată celor 7 membrii ai juriului care au o experiența internațională și care ne-au ajutat cu desemnarea câștigătorilor!

 

6. Am sărbătorit Global Wellness Day pe 8 iunie

 

Anul acesta a fost al 10-lea an consecutiv când centrele Spa din mai multe județe ale țării au sărbătorit Global Wellness Day.
Timp de 24 de ore, aproximativ 1 miliard de oameni din peste 170 de țări au celebrat Starea de Bine, iar noi am fost printre ei.

 

Ce urmează în Vara și Toamna anului 2024?

 

7.  Vom lansa schimburile de experiență între echipe formate din: Spa Manager, Terapeut Șef & Receptioner Șef

Vor intra astfel în contact cu abordări și perspective noi, alte concepte de Spa, poate și alte categorii de clienți, își vor crea relații și vor învață din experiențele colegilor lor.

 

8. Deschidem înscrierile în programele: Level 2 dedicat recepționerilor și terapeuților & Level 3 dedicat tuturor nivelurilor de management care gestionează o echipă: directorilor, spa managerilor sau viitorilor spa manageri, terapeuți șefi / recepționeri Șefi

 

Absolvenții acestor cursuri devin mai competenți și mai pregătiți să își îndeplinească roluri pe care antreprenorii, investitorii și directorii le caută.

 

Cursanții pot obține certificări recunoscute la nivel internațional și au capacitatea să ofere clienților o experiență la cele mai ridicate standarde.

 

Invitație: Mai multe detalii despre aceste programe poți afla dacă stabilești o întâlnire online, 1 la 1, în care îți explic cu ce te ajută fiecare curs și care dintre ele ți s-ar potrivi cel mai bine.

 

Click AICI: https://meetings.hubspot.com/ioana-marian

9. Lucrăm la Standardele ocupaționale pentru Spa Manager si Recepționer Spa – prin Asociația Spa România

 

Odată reglementată legislația, va exista o creștere a interesului pentru domeniul spa ca destinație de carieră. Va fi mai ușor să se recruteze și să se păstreze angajați calificați și dornici să se dezvolte profesional,  plus multe alte beneficii.

Mulțumesc grupului de lucru care muncește voluntar pentru toate Spa-urile din piața!

10. Reluăm schimburile de experiență între terapeuți – 100% GRATUIT

 

Programul se adresează exclusiv centrelor Spa, Wellness și Balneare – partenere despreSpa.ro și este unul dintre cele mai apreciate de toți participanții. Revenim cu detalii în curând.

 

11. Lansăm Cursurile SpaEdu in-house – Venim acolo unde este nevoie de noi

 

SpaEdu nu este doar despre cursuri și programe online, ci suntem acolo unde este nevoie de creștere și dezvoltare.

Imediat după cursul de Recepție Spa cu Oana Bârză, Etelka Todor – directorul general Fenyo Conference & Spa Hotel – m-a rugat să organizăm în format fizic același curs pentru cei 8 recepționeri din spa & hotel. Cu permisiunea ei, îți arăt mesajul pe care mi l-a trimis imediat după acest prim curs in-house:

Screenshot 20240612 071736 WhatsApp

În perioada următoare, vom mai lansa cursuri și workshop-uri in-house, astfel încât să ajutăm piața prin cursuri de calitate, în varianta care ți se potrivește cel mai bine.

În mai puțin de 6 luni piața Spa a trecut prin certificări internaționale, lansări de programe educaționale, organizarea de evenimente prin care am celebrat și ne-am bucurat de reușitele anului anterior. N-am fi reușit toate acestea fără trainerii și mentorii din programele SpaEdu, sponsorii care ne susțin an de an și cursanții care au ales calea dificilă, aceea a excelenței!

Vă mulțumesc pentru susținere, implicare și dedicare!

Continuăm împreună dezvoltarea domeniul Spa în România!

Cu drag,

Ioana Marian

Fondator despreSpa.ro si SpaEdu

Email: office@desprespa.ro
11 Oportunități pentru Spa-urile din România în 2024
Ți-a plăcut? Probabil le-ar plăcea și cunoștințelor tale. Dar nu putem ști dacă nu dai share, nu? 😊
Ioana Marian

Ioana Marian

Fondator despreSpa.ro si SpaEdu

Hai în comunitate!

Prenume
Mail

Articole similare

Autentificare

Nume utilizator *
Parola *