1. O data pe saptamana – scurta ´sedinta de dimineata´ -15 -20 min
2. O data pe luna- sedinta obligatorie pentru tot staff-ul: brainstorming, eventuale probleme si propuneri de rezolvari – max . 1h 30´
3. Incheie intotdeauna sedintele cu o nota pozitiva
4. Evaluari verbale si scrise
5. O tabla cu creta si burete pusa intr-un loc vizibil: zona de preparare a tratamentelor sau in camera personalului
6. Staff-ul tau va avea sedinte fara tine : la doua luni personalul de tratamente va avea reuniuni cu referire la munca lor , probleme , posibilitati de crestere , training si continua evolutie
7. O data cu salariul ofera si o multumire scrisa: scurta si intr-un ton pozitiv, nota ta va aminti un client multumit, o initiativa care te-a surprins placut, un ajutor catre un alt coleg etc .
8. Creeaza un incentiv pentru brainstorming care a dus la o idee valoroasa pentru imbunatatirea spa-ului , pentru atragerea clientilor etc.
9. Fa liste pentru sedintele tale, taie ceea ce ai comunicat deja, pentru a nu deveni repetitiv
10. Plateste orele pe care personalul tau le petrece la respectivele sedinte !
SPA d’Or Consulting
Explorator Wellness Virtual