Clustere termale, strategii de marketing și un public țintă Ce putem face în orașele balneare românești? Resursele de ape termale sau minerale sunt adesea concentrate în diverse zone, motiv pentru care, putem observa că mai multe astfel de stațiuni s-au dezvoltat în câteva regiuni. Prin urmare, poziționarea geografică ar trebui sa fie unul dintre principalele

Promovarea evenimentelor culturale în orasele balneare. Pentru a mări numărul de turiști care aleg o stațiune termală este ideal ca acestea să fie gazda unor evenimente culturale. În articolele anterioare, am punctat cum, în prezent, oamenii optează pentru tratamente balneare ca o activitate complementară, iar motivul principal al sejurului poate fi altul, adesea unul de

Pentru a transforma stațiunile balneare în destinații atractive, din păcate, nu este suficient doar să salvăm fondul construit existent. Cerințele în materie de servicii, activități și condiții s-au schimbat odată cu societatea. Prin urmare, pentru a răspunde cerințelor actuale în materie de practici balneare sau de altă factură este necesar să investim în construcții noi.

OPTBR (Organizația Patronala a Turismului Balnear din Romania) și desprespa.ro au dat startul celei mai mari campanii de susținere a balneologiei românești: România Balneară. Obiectivul campaniei? Să promoveze resursele naturale de cură ale României și cele peste 160 de stațiuni balneare ale tării. „România poate și are cu ce. Avem resurse naturale de neprețuit: ape carbogazoaze, ape