20 ianuarie – 30 aprilie 2025
Perioada de inscrieri: 05 – 17 decembrie 2024
Cu o carieră de 20 de ani dedicată excelenței în domeniul spa & wellness, Elena Magdalena Purdilă este astăzi coordonator SPA la Ana Health SPA, continuând să inspire și să motiveze echipa prin profesionalismul și pasiunea sa.
Absolventă a programului de studii Balneofiziokinetoterapie și Recuperare în cadrul Universității Ovidius, și-a început parcursul profesional în 2004, în primul spa balnear de pe piața românească. Ambiția și dăruirea sa au condus-o către poziția de asistent șef, iar în prezent, prin rolul de coordonator SPA, își aduce contribuția la dezvoltarea unui mediu profesional bazat pe armonie, inovație și excelență.
Motivată de dorința continuă de perfecționare, și-a extins orizonturile academice prin absolvirea studiilor de licență și master în Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor în 2023, adăugând o dimensiune strategică experienței sale în industria ospitalității. Totodată, pasiunea pentru estetică și sănătate a determinat-o să parcurgă în 2013 un curs de cosmetician, completat de participarea la multiple cursuri de dezvoltare profesională, inclusiv Programul de Mentorat în Spa Management și Cursul de Recepție SPA în cadrul SPA Edu.
Loialitatea față de misiunea companiei și dorința de a aduce serviciile oferite în pas cu tendințele internaționale definesc întreaga sa activitate.Premiile și succesele obținute împreună cu echipa reprezintă cea mai puternică motivație, fiind o sursă de satisfacție profundă și un imbold constant de a continua să se dezvolte.
Are o vechime de peste 13 ani in domeniu dintre care 1 an jumatate in strainatate cu prestigioasa companie de vase de croaziera Royal Caribbean si Aldemar Resort Grecia. Este absolventa a Academiei Steiner si zeci de cursuri in terapii si ritualuri spa, curs de formator/trainer.
Si-a inceput cariera ca instructor fitness in spa si a continuat ca terapeut, sef terapeut si trainer national, apoi spa manager. A format si oferit training pentru Cocor Spa din 2019 pana in 2021, pentru Vitarium Spa in perioada in care a fost sef terapeut si pentru Alma Health& Spa Retreat. Trainer si Menu Consultant pt Spa Plus. Cu o foarte mare pasiune pentru ceea ce face, crede ca experienta spa trebuie sa fie 360 de grade trup-minte-suflet.
Cateva dintre Spa-urile in care a lucrat in Romania sunt: Iaki Spa, Cocor Spa, Vitarium Spa ( Hotel Alpin Poiana Brasov) Centrul Shakti, Imperia Spa ( Marina Regia), Alma Health& Spa Retreat, Aquila Spa.
Adelina este o profesionistă dedicată industriei ospitalității și Spa-urilor. Și-a început cariera în 2010, luând decizia de a călători în jurul lumii pe vase de croazieră. Această experiență a marcat începutul unei călătorii remarcabile în industria ospitalității, unde a acumulat cunoștințe semnificative în furnizarea de servicii de calitate și în gestionarea experiențelor pasagerilor pe vasele de croazieră.
În 2019, s-a alăturat echipei THAIco SPA, preluând responsabilitatea de gestionare a locației principale. Prin abilitățile remarcabile și angajamentul său, a avansat în organizație până la poziția de Director Operațional, funcție din care a supervizat toate cele patru locații ale THAIco SPA.
Adelina și-a consolidat cunoștințele în domeniul Spa prin participarea la cursurile prestigioase ale Spa Education Academy din Londra în 2022, obținând acreditări de la organizații de prestigiu precum ITEC, CIBTAC și CIDESCO.
Lorena si-a inceput cariera in Spa la Four Seasons Hotel in Dublin, imediat dupa absolvirea facultatii de Kinesiologie din Dublin.
A urmat intreg proces de definire si perfectionare in CIDESCO, in cele mai inalte standarde de perfectionare ale unui terapeut Spa.
Revenind in Romania a experimentat diverse ramuri ale acestei meserii de la parte medicala pana la partea holistica, cu scopul sa aiba o viziune mai vasta in ceea ce priveste gestionarea unui Spa.
Se implica in programele de mentorat - 100% gratuite - pentru ca isi doreste sa contribuie prin cunostintele sale la formarea terapeutilor si a receptionerilor, astfel incat sa aducem piata Spa din Romania la un nivel mult mai inalt!
Etelka Todor - are vechime de peste 35 ani in turism, dintre care 30 ani in functii de conducere si de 22 ani ca director general al societatii administreaza Hotelul Fenyő.
Are studii in turism la Centrul National de Invatamant Turistic din Bucuresti si este absolventa a Facultatii de Marketing si Afaceri Economice Bucuresti - specializarea afaceri economice.
Din 2001, s-a implicat in procesul de privatizare, in reconstructia si modernizarea a intregului complex hotelierFenyő cu 100 camere, restaurant de 200 locuri, si a experimentat, timp de 22 de ani, afilierea la un lant hotelier cu sediul in Ungaria - cu hoteluri in Ungaria, Austria si Muntengru.
In 2003 la nivel de societate s-a decis investitia intr-un centru wellness, cu sala de fitness, jacuzzi, sali de tratamente, sala de gimnastica,sauna,infrasauna, iar in 2020, se transforma acest centru wellness intr-un Spa modern. Tot atunci, se hotaraste sa acceseze si piata large corporate, si se construieste si o sala de conferinte de 200 de locuri.
In anul 2022 se renunta la contractul de fransiza cu lantul hotelier, si demareaza un nou rebranding al hotelului: Hotel Fenyő Conference&Spa .
Din 2023 s-a implicat activ in proiecte care sa creasca notorietatea hotelului pe piata Spa din Romania. Tot in 2023 a obtinut si premiile Best Hotel Spa si Best Spa Product la Gala Premiilor SPA Romania.
Înainte să te înscrii în program, e bine să știi că:
Programul de Mentorat NU este un curs de Recepționiști Șefi. În acest program Mentorul te ajută să-ți dezvolți abilitățile necesare prin ghidajul pe care ți-l va oferi în toate axele managementului unei echipe de terapeuți spa: Tratamente și Terapii, Leadership, Tehnici de Management, Administrativ, Retail. Evident, va există și un schimb de cunoștințe în domeniu, dar mentorul îți va fi coach, nu profesor.
Dacă ești intresat de cursuri, îți recomandăm:
Întâlnirile sunt online, 1 la 1: Mentor – Mentee, din 2 în 2 săptămâni. Dar programul presupune să te pregătești pentru aceste întâlniri. După fiecare sesiune de mentorat vei avea de implementat ceva și la următoarea întâlnire, vei discuta cu Mentorul ce a mers și ce nu din ce ai făcut pe parcursul celor 2 săptămâni.
Mentorul trebuie să aibă acces la datele centrului spa-ului în care îți desfășori activitatea. Dacă nu are imaginea exactă a situației, nu are cum să te ghideze concret pentru creșterea ta că manager al echipei de terapeuți. Înainte de înscrierea la acest program te rog să soliciți acceptul Spa Managerului / directorului astfel încât să poți furniza toate datele de care aveți nevoie pe parcursul acestor 3 luni.
Te așteptăm cu drag în singura ediție a Programului de Mentorat pentru Recepționiști Șefi din 2025!
Împreună putem să creștem mai repede și mai sănătos!