Oferta Consultanță Spa Expres cu Larisa Marinică

 

Spa-urile ar trebui să inregistreze o creștere a Cifrei de Afaceri cu cel puțin 50% / an  

De ce doar atât de puține Spa-uri reușesc?

 

Pentru că în cele mai multe Spa-uri:

 

  1. Eforturile operaționale, de management și marketing curente și anterioare nu au generat rezultatele financiare mult așteptate
  2. Calitatea serviciilor nu a fost suficientă pentru a loializa clientul
  3. Spa-urile se confruntă cu același set de probleme și provocări legate de satisfacția clientului deoarece nu dispun de un set de standarde și protocoale pertinente, realiste și în trend cu așteptările clienților
  4. Deși angajații au nevoie de pregătire de specialitate pentru menținerea standardelor de excelență, puține Spa-uri le oferă posibilitatea să se dezvolte profesional
  5. Personalul din Spa nu are timpul, cunoștințele sau resursele necesare ca să transforme business-ul într-unul prosper
  6. Vânzările de produse retail, tratamente și pachete lasă de dorit nefiind corelate cu un plan anual de marketing solid
  7. Nu există încă o colaborare de succes cu lanțul de produse din Spa sau poate alegerea gamei de produse a fost total nepotrivită conceptului și nevoilor clienților Spa-ului.

 Soluțiile

Îți propunem o soluție de consiliere și asistență în gestionarea și dezvoltarea Spa-ului, a saloanelor și centrelor wellness prin utilizarea unei evaluări a calității – rapide, funcționale și personalizate.

 

Evaluarea unui Spa înseamnă o varietate de metode utilizate pentru a analiza și a înțelege modul în care funcționează, permițându-vă să găsiți o soluție fie ea operațională, de gestiune sau de serviciu clienți la problemele cu care vă confruntați.

Rezultatul audit-ului si al evaluării:

Ø  Această evaluare detaliată de standarde specifice de experiență ale oaspeților dar și tehnice are scopul să :

  1. îmbunătățească fluxul financiar anual, dar și calitativ, prin detectarea problemelor care cauzează performanțe slabe
  2. ofere soluții eficiente pentru a transforma afacerea într-una mai sustenabilă

 

Ø  Perspectivele și analizele noastre ajută la crearea unei experiențe de serviciu memorabilă prin:

  1.     evaluarea standardelor de referință recunoscute la nivel internațional
  2.     a inteligenței emoționale a angajatilor si calitatea interacțiunii
  3.     a standardelor specifice brandului

Ce face consultantul Spa în cele 3 zile?

  1. experimentează cel puțin două tratamente spa (diferite), facilitățile centrului de wellness, apoi  completează o grilă de standarde premium, evaluând tratamentele și serviciile spa.
  2. Grilele de notare cuplate cu experiența generală în Spa sunt apoi fuzionate pentru a întocmi raportul final de analiză. Analiza tehnică cuprinzătoare a consultantului examinează codul de conduită/etică, protocoalele de formare, cerințele privind tratamentul și meniul de servicii etc.
  •   2 tratamentele Spa, 3 nopți cazare (check-in prima zi și check-out a patra zi a colaborării) și mesele sunt asigurate de client
  •       Preț total 

– 4.000 RON +TVA  /audit  – preț special până în 31 martie 

 -4.500 RON +TVA/ audit – preț standard

 *Partenerii despreSpa.ro beneficiază de 15% reducere din prețurile afișate.

Oferta Consultanță Spa Expres cu Larisa Marinică

Consultant spa

Larisa Marinica
Cu o experiență de peste 21 ani în domeniul spa și wellness in 11 țări, Larisa este pasionată de conceptul de stare de bine și spa, ea activând ca directoare și speaker de talie mondială la evenimente, convențiile cele mai importante, fiind implicată în proiecte de dezvoltare a centrelor de spa și wellness. La Global Mentorship Program (proiect Global Wellness Institute, SUA), a avut atât rolul de Mentor, cât și cel de Ambasador al Programului in Elveția și Romania. Expertiza ei și abilitățile de spa business s-au dezvoltat lucrând cu branduri premium precum Marriott, Starwood, Jumeirah, Swissotel, Fairmont / Accor, Four Seasons, One & Only precum și cu importante lanțuri de cosmetică (Espa, Aromatherapy Associates, Cinq Mondes, Kerstin Florian, Valmont, Dr.Burgener, Chenot, etc). Acestea au format-o în primul rând ca profesionist, dar mai ales ca om caruia îi pasă de oameni și buna stare a lor. Larisa integrează know-how in proiectele de spa atât aspectele financiare, operaționale și de marketing ale afacerii spa, cat și cele mai noi tendințe în fitness, tratamente de înfrumusețare, esteticăși terapii alternative. Ea întruchipează viziunea modernă a industriei spa în continuă creștere crezănd cu tărie mai ales în ideea de educație, formarea corectă a oamenilor. Contribuie cu generozitate, pasiune și energie creativă la piața internațională de wellness fiind kinetoterapeut de profesie, de-a lungul carierei a deținut diverse roluri importante, precum terapeut, trainer, manager spa, director, speaker, visiting profesor, membru al juriului la Premiile Spa activând in Iordania, Scoția, Dubai, Insula Canalului, Grecia, Turcia, România, Elveția, Egipt, Qatar, Muntenegru etc. In prezent, Larisa activează ca Spa Consultant, în plus susține cursuri de Hatha Yoga pentru copii si adulți. Motto-ul ei personal este: ”Aleg să-mi trăiesc viața prin bunătate, învățare, dăruire și inspirație… restul este divinitate”.
Vezi mai multe

Parteneriate care ne recomandă

Iti multumim pentru interesul acordat serviciilor de consultanta Spa. Te vom contacta telefonic in cel mai scurt timp ca sa intelegem exact nevoia pe care o ai:

Nume și prenume *
Telefon *
Email *

Autentificare

Nume utilizator *
Parola *