Programe de educație pentru excelența în Spa

Misiune, viziune si valori

SpaEdu este Academia de Spa prin care te poți dezvolta accelerat, pentru că beneficiezi de o abordare practică, know-how-ul și suportul celor mai buni specialiști Spa din România.

Misiune: Asigurarea unui standard de calitate în piața Spa prin educarea, dezvoltarea și susținerea persoanelor cheie din domeniu

Viziune: Clădim cultura Spa și transformăm România într-un reper internațional de excelență în calitatea serviciilor, prin crearea de specialiști și susținerea unui mediu performant, bazat pe educare 360°, care să crească utilizarea și vizibilitatea resurselor și a locațiilor din România în beneficiul vizitatorilor români și străini.

Valori:

Excelență

Ne dorim să creștem profesioniști în adevăratul sens al cuvântului.

De aceea, și SpaEdu se ridica la cel mai înalt nivel de profesionalism prin metodele actuale și creative prin care ne asigurăm că informația ajunge la cursanți și prin trainerii care sunt cei mai buni specialiști din domeniul Spa din România, recunoscuți pentru experiența solidă și investiția constantă în auto-dezvoltare.

Spirit de echipa

Suntem un nucleu în care ne susținem reciproc, ne implicăm, ne formăm și ne ajutăm prin programele de mentorat, cursurile SpaEdu și alte inițiative, suntem o comunitate în care primează integritatea, respectul, onestitatea și etica.

Implicare - 100% pentru dezvoltarea Spa-ului în Romania

Suntem mereu preocupați de nevoile și provocările pieței Spa din România. De aceea, avem și programe gratuite de formare, pe care le tratam cu aceeași seriozitate ca pe cele plătite.

Suntem creativi și inovativi, vom fi deschiși la orice sugestie și ne vom implica în orice inițiativă care poate să crească direct sau indirect nivelul calității serviciilor Spa din România și / sau imaginea României ca destinatie Spa internațională.

Programe SpaEdu:

Cursuri complete de educație Spa – pentru toate nivelele de management

Nivel 4 Curs Spa Manageri
Pentru Spa Managerii care doresc să-și continue evoluția, dupa finalizarea Level 3 - Spa Management. În doar 6 luni: să-și dezvolte cunoștințele și competențele de care au nevoie ca să-și atingă obiectivele într-un timp mai scurt, să îmbunătățească experiența clienților și să aibă mai mult timp și energie să se focuseze pe creșterea business-ului
Nivel 3 Curs Terapeuti Sefi si Receptioneri Sefi
Un program dedicat actualilor sau viitorilor Manageri din Spa, Beauty, Wellness si Balnear - prin care oferim know-how-ul necesar pe parte de management operațional, leadership, resurse umane, finanțe, marketing, vânzări etc.  
bulina level2 16
Învață tot ceea ce trebuie să știi ca să fii un recepționer spa sau un terapeut spa pe care toată echipa se poate baza: de la tehnici de Customer Care până la cum să faci rezervările astfel încât profitul Spa-ului în care lucrezi să crească semnificativ. Vei învăța să crești profitabilitatea Spa-ului și gradul de satisfacție al clienților, alături de restul echipei.
Nivel 1 Introducere in Spa
Conceptul Spa este un subiect care s-a dovedit a fi o provocare chiar și pentru oamenii care lucrează de câțiva ani în domeniu. Iți oferim un transfer de know-how de la un expert format internațional, premiat de Organizații internaționale de renume și cu peste 20 de ani de experiența, dintre care ultimii 10 în România
cursuri 05
Pentru Spa Managerii care își doresc să evolueze rapid - în doar 12 luni: să-și dezvolte cunoștințele și competențele de care au nevoie ca să-și atingă obiectivele într-un timp mai scurt, să îmbunătățească experiența clienților și să aibă mai mult timp și energie să se focuseze pe creșterea business-ului
Cover Curs Customer Care Level 2 Georgios Bakopanos
Înveți cum să: – Fidelizezi clienții și să-i ajuți să te recomande constant pentru că o experiență personalizată și plăcută este cheia retenției clienților. – Îți dezvolți o atitudine centrată pe oferirea de servicii excelente clienților. – Înveți să nu-ți scape din vedere lucrurile mici care fac diferența pentru fiecare client în parte. -Vei știi cum să personalizezi, să comunici și să oferi o atenție deosebită așa încât clientul să simtă că totul a fost creat special pentru el.
Cover curs Receptia Spa Level 2 Maria Gagiu
Te învață: – Care sunt elementele cu care un recepționer Spa trebuie să jongleze astfel încât să recomande clientului tratamentele de care are nevoie, ținând cont de afecțiunile pe care le are; să-l programeze la terapeutul care i se potrivește cel mai bine, și totodată să optimizeze și încasările Spa-ului? – Care sunt situațiile dificile cu care un recepționer se poate confrunta și ce să facă astfel încât experiența clientului să nu fie afectată, și mai mult, să aibă și el un avantaj?

Autentificare

Nume utilizator *
Parola *