/
/
ServiceHub by TouchMenu – Comunicare în timp real, clienți relaxați

ServiceHub by TouchMenu – Comunicare în timp real, clienți relaxați

Last updated in 05 Dec 2023
|
ServiceHub by TouchMenu
ServiceHub by TouchMenu

 

ServiceHub by TouchMenu este un nou instrument digital ce revoluționează modul în care interacționăm cu clienții, dar și în cadrul echipei centrului spa, oferind posibilitatea de a comanda servicii sau de a raporta probleme direct către departamentul relevant.

Această automatizare nu numai că simplifică operațiunile, dar ajută la prevenirea erorilor umane atunci când se transmite un mesaj, reduce timpul de așteptare pentru oaspete și elimină timpul pierdut de recepționer sau angajatul spa în scopul comunicării mesajului către cei responsabili cu rezolvarea situației.

Managerii spa au, astfel, la îndemână o modalitate modernă, indispensabilă pentru supravegherea proceselor de lucru, pentru a delega sarcini și pentru a monitoriza productivitatea echipei în timp real.

Cum funcționează ServiceHub by TouchMenu?

Prin acest serviciu digital, clienții vor putea solicita servicii sau raporta diferite probleme, direct către departamentul sau persoana care trebuie să soluționeze situația. De asemenea, echipa spa poate comunica mai usor, iar managerii spa pot gestiona resursele umane cu mai mare usurință şi pot urmări îndeplinirea sarcinilor, devenind astfel, mai eficienți.

ServiceHub by TouchMenu poate fi implementat separat sau ca modul împreună cu Virtual Concierge by TouchMenu. Virtual Concierge este o platformă accesibilă prin intermediul codurilor QR instalate pe display-uri în diferite locuri din spa, prin care clienții își pot face singuri programările la spa, își pot alege terapeutul, pot rezerva mese la restaurant sau pot comanda mâncare. Adăugarea modulului ServiceHub by TouchMenu completează bucla de comunicare, încurajând interacțiunile dintre oaspeți și echipa hotelului, dar și comunicarea interdepartamentală.

Atunci când funcționează independent, ServiceHub by TouchMenu devine un instrument de gestionare a operațiunilor în centrul spa, a personalului și comunicării interne.

De îndată ce o cerere este trimisă online, angajații sunt anunțați prompt printr-o notificare ce apare pe dispozitivul mobil pe care este instalată aplicația TouchMenu Staff. Aplicația permite desemnarea unei singure persoane sau a unui departament pentru rezolvarea unei sarcini.

Astfel, mesajul oaspetelui ajunge instantaneu la cei responsabili de rezolvarea situației, fără a mai fi intermediat direct sau indirect (telefonic) de alți angajați ai spa-ului care pot neglija transmiterea lui sau care pot transmite eronat solicitarea.

În privința cererilor care pot fi făcute de către clienți  sau a problemelor ce pot fi semnalate, acestea se pot pre-seta în categorii și pot fi bifate sau se poate lăsa un câmp liber pentru a fi menționate de către cei care le sesizează.

Solicitări precum modificarea temperaturii în piscină sau aducerea unui prosop, precum și anunțarea unei defecțiuni sunt mult mai ușor de gestionat cu ServiceHub spre deosebire de varianta clasică, în care clientul trebuie să aștepte ca un angajat să fie prin zonă sau să contacteze telefonic Recepția spa.

Managerii de echipă pot atribui sarcini prin ServiceHub, iar personalul poate accesa aceste sarcini, își poate actualiza progresul și poate comunica despre sarcini și termene limită.

Cu ServiceHub by TouchMenu, procesul de gestionare a solicitărilor și problemelor atinge un nou nivel de eficiență și transparență.

Caracteristici cheie ale ServiceHub by TouchMenu

  • Atribuirea sarcinilor către membrii echipei. ServiceHub permite desemnarea sau atribuirea sarcinii către persoane sau departamente specifice, asigurând astfel o distribuție eficientă a responsabilităților. Aceasta nu doar optimizează fluxul de lucru, ci și sprijină colaborarea între membrii echipei.

 

  • Semnalarea stadiului în care se află rezolvarea sarcinii. Managementul centrului spa poate vedea oricând stadiul în care se află o solicitare sau rezolvarea unei probleme și poate interveni dacă este cazul.

 

  • Stabilirea programului angajaților devine mai ușoară și mai eficientă, cu posibilitatea de a monitoriza progresul înregistrat în rezolvarea sarcinilor. Timpul de răspuns și rezolvare este transparent și gestionat în timp real, asigurându-se că nevoile clienților sunt abordate în cel mai scurt timp posibil.

 

  • ServiceHub by TouchMenu oferă și funcționalități avansate de raportare, permițând generarea de rapoarte privind tipurile de probleme semnalate, în scopul îmbunătățirii continue a serviciilor și al adaptării strategiilor de gestionare a problemelor.

 

În esență, ServiceHub by TouchMenu redefinește experiența operațiunilor în centrul spa, asigurând un proces eficient și transparent în gestionarea solicitărilor și problemelor, de la semnalare până la rezolvare.

Avantaje pentru echipa centrului spa

  • Comunicarea în echipă: Comunicarea eficientă este crucială pentru a ne asigura că diferiți angajați, dar și departamentele, colaborează fără probleme pentru a atinge obiectivele comune. Această înțelegere comună a priorităților și a obiectivelor comune este esențială pentru succes.

 

  • Managementul serviciilor: ServiceHub simplifică gestionarea serviciilor, prin centralizarea cererilor clienților.

 

  • Managementul personalului: ServiceHub redefinește managementul forței de muncă prin integrarea perfectă a unui număr nelimitat de angajați. Această caracteristică de ultimă oră le permite managerilor să-și extindă în mod dinamic echipele ca răspuns la cerințele variate, să aloce eficient sarcini specifice fiecărui membru al echipei.

 

  • Monitorizarea fluxului de lucru: Instrumentul permite managerului spa să supravegheze, să gestioneze și să-și optimizeze fluxurile de lucru. Cu vizibilitate și control asupra evoluției sarcinilor, această funcție susține responsabilizarea echipei pentru îndeplinirea sarcinilor atribuite. Sarcinile pot fi specificate la fiecare pas, clarificând cine este responsabil. ServiceHub oferă informații despre sarcinile în așteptare, în curs sau finalizate, facilitând un management eficient și oferind o imagine de ansamblu clară a progresului fluxului de lucru pentru o mai bună luare a deciziilor.

 

Platforma TouchMenu a fost premiată recent la Gala Termalia 2023 cu premiul ”Cel mai bun ecosistem digital pentru ospitalitate”.

OFERTĂ SPECIALĂ DE SĂRBĂTORI: Solicită Virtual Concierge by TouchMenu până la 20 decembrie 2023 și primești CADOU ServiceHub până pe 31 decembrie 2024. Pentru detalii scrie la info@touchmenuapp.com

ServiceHub by TouchMenu
ServiceHub by TouchMenu

Love,

Wello

Virtual Wellness Explorer

Email: office@desprespa.ro
Did you like it? Your friends would probably like it too. But we can't know unless you share, right? 😊
Wello

Wello

Virtual Wellness Explorer

Come to the community!

First name
Mail

Similar articles

Login

Username *
Password *