Nu aduce anul cat aduce clipa! Este, din nou momentul acela cand a trecut febra vacantelor invernale, a trecut momentul de circumspecta analiza a anului trecut si a venit clipa rezolutiilor pentru 2013. In ce ma priveste stati pe aproape fiindca Spa D’Or adauga diviziei de consulting un spa propriu absolut fabulos!!!
Asa ca , cu atat mai mult astazi vorbim despre lucruri care intereseaza – pe voi si pe mine: reanalizarea planului de marketing sau un punct de plecare in caz ca nu mi-ati citit articolele anterioare ( daca le-ati fi citit ati fi fost deja convinsi ca e musai cu plan, si musai cu analiza!)
Ce ai facut tu in fiecare caz? Este momentul sa treci de la o platforma la alta? Dupa Monetate, Facebook aduce o conversie foarte mica ( e drept ca si costurile sunt pe masura) – apx. 0,59%, in timp ce motoarele de cautare au o conversie de 2,49% iar promovarea prin email 4,25%. Ce anume faci si cat iti aduce? Vezi daca nu poti avea conversii mai bune schimband pur si simplu accentul de pe o modalitate de promovare pe alta.
Unele isi schimba periodic algoritmii de cautare si se poate ca ceea ce era top ieri astazi sa nu mai fie. Ceea ce ai scris este ceea ce vor sa citeasca oaspetii tai, se intelege mesajul? Este acesta clar in tot continutul site-ului – atat online cat si in afara online-ului?
Ce te face diferit de alte spa-uri si saloane? De ce ar veni clientii tai la tine si nu la vecinii tai? Este pretul, este calitatea, este vecinatatea de o zona centrala? Oricare ar fi plusul tau, promoveaza-l.
Aceste asocieri te ajuta in generarea de trafic pe site-ul tau. In plus, este mai sigur ca oaspetii vor cauta astfel de liste complete decat sa intre pe un site individual si sa caute unul cate unul, intr-o prima faza.
Uneori acestea sunt formulate si puse pe site si raman acolo chiar dupa incheierea promotiei. Atitudinea aceasta va fi citita de oaspeti ca dezinteres. Crede-ma, nu vrei asta!
Stiu ca iti repet acest lucru din nou si din nou dar am asistat din nou la sfarsitul anului la dezastrul financiar al unui salon foarte bine cotat si care in aparenta funcioneaza foarte bine, realitatea fiind ca neanalizindu-se cífrele nu se materializa nici profitul. Invata care platforme functioneaza si in ce masura, ce campanii si cand, cum afecteaza ROI-ul aceste campanii. Sunt foarte multe caracteristici ale mediei sociale pe care le poti folosi. Tine pasul!
In ceea ce priveste promovarea prin email – trimite emailuri in mod regulat, nu hazardat si cum iti vin tie ideile. Emaiul are cea mai buna conversie din media online dar nu ajunge sa trimiti promotiile, acestea trebuie sa fie atractive, interesante, contemporane!
Fa curatenie in lista de emailuri.
Masoara de cate ori a fost vizionat un video incarcat de tine sau de cate ori ti-a fost vizitat site-ul. Google analytics este un serviciu gratuit asa ca foloseste-l cu incredere, iti va oferi multe informatii extrem de utile.
Oana Manole Spa Consultant, Owner Spa D´Or
www.spador.ro, T: 0721 070392
Virtual Wellness Explorer