A: Deschiderea Spa d’Or a insemnat mult pentru tot ceea ce facem cu firma de consultanta. Intr-adevar, avem multi clienti, in special turisti, si ne bucura recomandarile lor. Nu stiu daca pot sintetiza toate strategiile aplicate, dar pot sublinia cateva care au functionat. In primul rand, nu am facut rabat la calitatea produsului: am ales branduri premium (lucram cu VitaMan, prima linie profesionala spa dedicata exclusiv barbatilor, Sundari, brand ayurvedic premiat, prezent si la Burj al-Arab, Ritz si Waldorf, Buddha Bar), am ales oameni pe masura (echipa este formata din kinetoterapeuti cu multiple trainiguri) si nu in ultimul rand, o locatie exclusivista (Spa d´Or se afla in inima Brasovului, vizavi de Biserica Neagra).
Nu este genul de locatie unde sa te afisezi, ci una dintre adresele de lux pe care le impartasesti cu cei care merita din anturajul tau. Am introdus multe concepte care au prins: barul de scruburi, unic in Romania, sala de relaxare The Snug Room pentru petreceri spa, cardurile cadou, cosurile cadou pentru companii, terapiile pentru femeile insarcinate, tratamente ayurvedice, terapiile in tandem etc. Experienta de peste 12 ani in spa-uri internationale ne ajuta sa venim mereu cu ceva nou – avem un meniu sezonier in care introducem tratamente noi. De asemenea, facem trainiguri in mod constant si participam la targuri si evenimente.
Muncim foarte mult si rezultatele incep sa se vada. Nu va ganditi ca Spa d´Or a crescut intr-un an cat altii in sapte. Nu a fost asa. Spa d´Or a avut o crestere normala, in conditii de piata normale. Suntem exact unde am preconizat ca vom fi si speram sa pastram acelasi ritm corect si ascendent.
Articolul a aparut in Brosura SPA Business 2014 – 2015.
Virtual Wellness Explorer