Oradea a devenit un loc important pe harta spa romanesc. In doar cinci ani, au aparut in oras nu mai putin de cinci centre wellness de referinta. Cel mai recent este Elite Life, un mix inovator de spa medical si traditional. Ceea ce putini stiu insa este ca in spatele proiectului sta o foarte tanara antreprenoare, Karina Ochis.
1. Care este povestea Elite Life?
Elite Life este oaza de liniste ascunsa in centrul orasului Oradea, avand ca unic scop infrumusetarea, insanatosirea si relaxarea clientului. Oferim atat servicii individuale axate pe minte, trup si suflet, cat si pachete de vacante wellness. Povestea este simpla: am vrut sa cream un colt de paradis intim si care sa contracareze efectele negative ale vietii cotidiene. Conceptul a fost elaborat in urma sincronicitatii a doua aspecte cu care noi insine ne-am confruntat. Ca familie de afaceristi si antreprenori, am realizat ca avem nevoie de acel moment de liniste, echilibrare si rasfat la care toti profesionistii tind pentru a prospera atat pe plan personal cat si profesional. Si am constientizat ca nu suntem singurii in aceasta pozitie. De asemenea, de-a lungul timpului eu personal m-am luptat cu kilogramele si am inteles importanta sportului, a echilibrului interior si unei echipe de specialisti care sa ajute individul sa-si atinga obiectivele in materie de sanatate. Sa vina cu doze constante de motivare, pentru ca uneori iti vine sa renunti in toiul luptei. Asa am cunoscut-o pe doamna Marieta Lestyan, medicul specialist cu ajutorul caruia am consolidat conceptul.
2. Cum v-ati dat seama ca este momentul potrivit sa deschideti un spa? Daca nu ma insel, acesta a fost inaugurat in anul 2015.
Momentul a fost ideal pentru o astfel de investitie, pentru ca in 2015 s-au intersectat mai multe trenduri. La nivel global, pe langa obsesia health si fitness, am observat o deschidere a publicului catre zona wellbeing sau a starii de bine. Stresul cotidian, programul de munca non-stop si amploarea pe care au luat-o bolile in ultimii ani au creat probleme reale in viata oamenilor. Noi am vrut sa intruchipam rezolvarea acestor neplaceri si sa aducem un plus de valoare in vietile lor. De asemenea, clientii fideli ai hotelului (unii chiar de 15 ani) au exercitat o oarecare presiune asupra noastra, locatia fiind propice atat pestru o escapada urbana pentru cei din oras cat si pentru un centru welness destinat vacantelor. Si pe plan local lucrurile s-au aliniat in favoarea noastra: la o distanta foarte mica de Hotelul Elite a inceput constructia unui aqua park extrem de complex si totodata orasul Oradea a avut parte de lucrari de renovare semnificative. Am incredere ca aceste schimbari vor repozitiona orasul si il vor urca in topul celor mai atragatoare locuri de vizitat din tara.
3. Inainte de a lansarea conceptului, ati facut un studiu al pietei locale? Cum a evoluat spa-ul in Oradea? Dar in regiunea de nord-vest a Romaniei?
Desigur, ca si antreprenori este important pentru noi sa cunoastem piata. Spa-uri existau in Oradea cand am lansat noi, insa SPA-ul ca si concept holistic nu era inteles in adevaratul sens al cuvantului. De aceea, primul nostru obiectiv a fost sa educam publicul oradean cu privire la concept – ceea ce am facut in prima faza prin Beauty & Wellness Day, un eveniment in cadrul caruia am reunit speakeri si consultanti din domeniul spa, al sportului si al nutritiei. De asemenea, studiul condus de noi indica faptul ca publicul nostru tinta prefera sa evadeze in afara orasului pentru a se rasfata. De aceea, am incercat sa cream ideea de vacanta in mijlocul orasului. Nu parasesti zona urbana, dar ai impresia ca te afli la kilometri distanta de agitatia cotidiana. Plus ca utilizam tot apele termale din Baile Felix, asa ca nu este nevoie nici macar de o deplasare incolo.
4. Pe ce clientela ati mizat la deschiderea spa-ului? Vi s-au confirmat asteptarile pana in momentul de fata?
Am mizat pe o clientela selecta care intelege importanta grijii fata de propria persoana. Clientii nostri au pretentii in ceea ce priveste calitatea serviciilor si pot aprecia valoarea unui centru intim care satisface toate nevoile de relaxare, infrumusetare si insanatosire facilitate de o echipa bine pregatita. Deocamdata semnele sunt bune. Atat oaspetii din hotel, cat si oradenii par sa imbratiseze cu entuziasm ideea noastra. Chiar acum desfasuram un proces amplu de rebranding, care ne va ajuta insa si mai mult in directia responsabilizarii publicului-tinta cu privire la importanta spa-ului.
5. Cum vedeti profilul consumatorului de spa oradean? Care sunt serviciile preferate ale vizitatorilor?
Profilul consumatorusui de spa oradean este momentan in formare. Noi suntem o societate in tranzitie, asa ca evident si oradeanul trece prin acelasi proces si trebuie sa invete sa se respecte si sa se iubeasca in adevaratul sens al cuvantului. Ca orice investitie vizionara, va fi nevoie de multa rabdare pana cand publicul local va intelege intru totul beneficiile unei asemenea oaze wellness. Cat despre serviciile preferate, in top se afla Bodyfarm Eximia, o procedura non-invaziva prin care se pot obtine rezultate spectaculoase in cel mai scurt timp pe partea de remodelare corporala. Si tratamentele corporale sunt foarte iubite.
6. Ce canale de promovare ati observat ca functioneaza cel mai bine in materie de wellness si spa?
Cu toate ca online media a luat o anvergura deosebita in Romania in ultimii ani, noi am descoperit ca rezultatele si clientii multumiti de serviciile noastre personalizate sunt cea mai buna metoda de promovare.
7. Ce predictii aveti cu privire la dezvoltarea generala a pietei in 2016? Si ce obiective v-ati stabilit pentru Elite Life in acest an?
Voi numi punctual cateva dintre punctele cele mai importante:
– Dorim sa ne axam mai activ pe piata internationala.
– Sa incorporam spa-ul in viata activa a oradeanului; un prim pas in acest sens este suita de evenimente spa pe care o pregatim de Ziua Indragostitilor si Dragobete;
– Sa lansam o mini-serie de video-uri spa, tocmai in scopul educatiei publicului in zona de wellbeing
Love,
Wello
Virtual Wellness Explorer
Email: office@desprespa.ro
Did you like it? Your friends would probably like it too. But we can't know unless you share, right? 😊