Nu este creata doar pentru a masura cat de lunga este lista clientilor tai ci pentru a fi folosita: mentine contact telefonic cu oaspetii tai, intreaba-i ce terapii le-ar placea sa regaseasca pe meniul spa-ului, cere feedback, inlcude-i in concursuri si forumuri, rasplateaste-le fidelitatea cu premii neasteptate, trimite-le promotii si vouchere de prezentare.
Te va ajuta sa recomanzi mai usor produsele de ingrijirea pentru acasa. Ai terapeuti timizi sau carora nu le place sa vanda? Creeaza-le aceasta unealta si asigura-te ca o folosesc. Vei vedea vanzarile tale crescand.
Crezi poate ca doar agentiile de PR si advertising pot ajunge in birourile celor din media? Lasa-ma sa te contrazic: poti suna si aranja o intalnire cu acestia, ii poti invita sa te viziteze si sa incerce un tratament.
Obisnuieste-ti clientii cu primirea vestilor (bune) de la tine. Fie ca este informatie (scurta, la obiect, punctuala) in legatura cu ceva ce este de interes pentru ei, o promotie sau anuntarea unui concurs fii atenta sa nu spamezi! Nu trimite informatii nesolicitate si ofera clientilor tai sansa de a se dezabona de la newsletter. Daca ei aleg sa ramana in continuare pe lista ta asigura-te ca ceea ce le transmiti are legatura cu ei.
Creeaza carti de vizita generice pentru spa si da-le tuturor angajatilor si prietenilor pentru a le oferi. Adresa spa/ului, numarul de telefon si o mini-harta sunt suficiente.
Creeaza din cand in cand un eveniment cu tema in spa, unde oaspetii tai sa socializeze. Poate vor veni mai des daca stiu ca vor intalni fete deja cunoscute.
De ce este acesta o unealta de marketing? Elegant si simplu, pe o hartie frumoasa, cardul va sta in portofelul oaspetelui si ii va reaminti acestuia constant de tine. Obisnuieste-te sa iti intrebi oaspetii la plecare daca vor sa faca o rezervare ulterioara.
Identifica 10 businessuri care se adreseaza in viziunea ta acelorasi tipologii de clienti. Abordeaza-i si ganditi impreuna o strategie in care clientii unei afaceri pot deveni si clientii tai, si viceversa.
Twitter. Foursquare. Un blog. Tumblr. Orice poate prezenta produsul tau intr-o maniera personala si interactiva te poate ajuta. Fii personal, pune intrebari, premiaza raspunsurile, invita top-comentatorii sa te intalneasca si sa viziteze spa-ul.
Inscrie spa-ul si personalul in cat mai multe asociatii si portaluri de business. Creeaza o retea puternica care sa te sustina si sa ofere testimoniale cu privire la profesionalismul tau.
Virtual Wellness Explorer